Beantwoord

Veilig online

  • 9 januari 2017
  • 2 reacties
  • 108 Bekeken

Veilig online is aan mijn abonnement toegevoegd, zónder dat ik dit heb aangevraagd. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie dit met terugwerkende kracht uitzetten. Uiteraard vertrouw ik erop dat ik hier ook geen bedragen van tegenkom op mijn eerstvolgende factuur. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door David 10 januari 2017, 16:45

Hi PinkAndLime,

Goed dat je dit gelijk even aankaart! Jammer dat je geen gebruikt wilt maken van de bundel, ik heb deze nu voor jou uitgeschakeld. Mocht je deze ooit tóch nog willen, zet deze dan aan via jouw My T-Mobile. :)

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi PinkAndLime,

Goed dat je dit gelijk even aankaart! Jammer dat je geen gebruikt wilt maken van de bundel, ik heb deze nu voor jou uitgeschakeld. Mocht je deze ooit tóch nog willen, zet deze dan aan via jouw My T-Mobile. :)

Mocht je nog meer vragen hebben, dan horen we het graag van je!
Dank voor het afhandelen!

Reageer