Beantwoord

Veilig online, heb ik niet aangevraagd.


Veilig online is aan mijn abonnement toegevoegd, zónder dat ik dit heb aangevraagd. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie dit met terugwerkende kracht uitzetten. Uiteraard vertrouw ik erop dat ik hier ook geen bedragen van tegenkom op mijn eerstvolgende factuur. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 13:43

Hey Raymond,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, je moet wel krijgen wat je hebt afgesproken!

Ik heb de bundel uitgeschakeld en de kosten gecorrigeerd. Op de factuur zul je dan de bundel en de vergoeding terugvinden.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hey Raymond,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, je moet wel krijgen wat je hebt afgesproken!

Ik heb de bundel uitgeschakeld en de kosten gecorrigeerd. Op de factuur zul je dan de bundel en de vergoeding terugvinden.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Reageer