Beantwoord

Veilig online, heb ik niet aangevraagd.

• 22 december 2018
  • 4 reacties
  • 1423 Bekeken

Veilig online is aan mijn abonnement toegevoegd, zónder dat ik dit heb aangevraagd. Ik ga er dan ook vanuit dat jullie dit met terugwerkende kracht uitzetten. Uiteraard vertrouw ik erop dat ik hier ook geen bedragen van tegenkom op mijn eerstvolgende factuur. Bij voorbaat dank!
icon

Beste antwoord door David 23 december 2018, 13:43

Hey Raymond,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, je moet wel krijgen wat je hebt afgesproken!

Ik heb de bundel uitgeschakeld en de kosten gecorrigeerd. Op de factuur zul je dan de bundel en de vergoeding terugvinden.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Raymond,

Dat is niet de bedoeling natuurlijk, je moet wel krijgen wat je hebt afgesproken!

Ik heb de bundel uitgeschakeld en de kosten gecorrigeerd. Op de factuur zul je dan de bundel en de vergoeding terugvinden.

Als je nog andere vragen hebt, let us know!

Zelf ben ik al jaren bij T-mobile en nog niet seniel. Altijd heel tevreden maar bij de laatste abonnementverlenging hebben ze ongevraagd extra veilig online aangezet en er wordt nu bij hoog en laag beweerd dat ik dat zelf zou willen. Hun aanbod is nu om de helft van de kosten te vergoeden. Het gaat mij niet om dit lullige bedrag maar het feit dat zij voor mij beslissen wat ik nodig heb en ontkennen dat het ongevraagd is. In mijn contractbevestiging staat het niet!!! Daarnaast zou ik deze service NOOIT afnemen. Jammer dat een goede relatie zo verstoord wordt, ik was een groot fan van T-mobile, maar met wachttijden van 25 minuten en zo’n starre houding…... 

Wellicht is melding maken van deze praktijk bij de ACM consuwijzer.nl een goed idee.

Zelf ben ik al jaren bij T-mobile en nog niet seniel. Altijd heel tevreden maar bij de laatste abonnementverlenging hebben ze ongevraagd extra veilig online aangezet en er wordt nu bij hoog en laag beweerd dat ik dat zelf zou willen. Hun aanbod is nu om de helft van de kosten te vergoeden. Het gaat mij niet om dit lullige bedrag maar het feit dat zij voor mij beslissen wat ik nodig heb en ontkennen dat het ongevraagd is. In mijn contractbevestiging staat het niet!!! Daarnaast zou ik deze service NOOIT afnemen. Jammer dat een goede relatie zo verstoord wordt, ik was een groot fan van T-mobile, maar met wachttijden van 25 minuten en zo’n starre houding…... 

Beste Sbybau,

Ik begrijp dat uit je verhaal dat je in de winkel een verlenging hebt gedaan. Tijdens het verlengen van je contract, wordt deze aan je getoond. Ook wordt er uitleg gegeven, wat voor producten en diensten je bij T-Mobile gaat afnemen. Uiteindelijk zet jij je handtekening hieronder en ga je akkoord met de voorwaarden, producten en diensten.

Juridisch gezien, heb je geen schijn van kans. Immers zullen alle juridische organen T-Mobile in het gelijk stellen, omdat jij zelf de handtekening hebt gezet. Je bent altijd vrij om je beklag te gaan doen bij de door jou genoemde instanties, maar ik geef je niet veel kans.

Bekijk het van een andere kant: geniet van je extra veilig online, het is een dienst die ervoor zorgt dat je veilig kunt internetten. De €1.49 die jij betaald, is zeker geen weggegooid geld!

Reageer