Beantwoord

Veilig online sms

• 1 september 2017
  • 5 reacties
  • 172 Bekeken

Kunnen jullie de stroom aan SMS en stoppen van extra veilig online? Ik ontvang achter elkaar sms'en zonder dat ik online ben. Dit staat er in de sms.

Let op! Extra Veilig Online heeft net mogelijk schadelijk internetverkeer tegengehouden. Ga voor meer informatie naar www.t-mobile.nl/beschermd-en-veilig
icon

Beste antwoord door David 2 september 2017, 15:55

Hi Dennis en Tegelzetbedrijf,

Goed dat jullie het even aankaarten!

We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen ineens vandaan komen. Zouden jullie aan kunnen geven bij welke applicaties of websites je de meldingen krijgt? We kunnen dit dan ook voor jullie uitzoeken en dit oplossen!

We horen het graag van jullie!
Bekijk origineel

5 reacties

Hier precies hetzelfde,kunnen jullie deze bij mij uitschakelen? Wordt er niet goed van zelfs midden in de nacht.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis en Tegelzetbedrijf,

Goed dat jullie het even aankaarten!

We zijn aan het onderzoeken waar al deze meldingen ineens vandaan komen. Zouden jullie aan kunnen geven bij welke applicaties of websites je de meldingen krijgt? We kunnen dit dan ook voor jullie uitzoeken en dit oplossen!

We horen het graag van jullie!
Bij mij behoorlijk onwillekeurig. Niet te herleiden aan een actie . Vandaar de ergernis.
Reputatie 2
bij mij ook geen idee hoe en wat maar irritant is het wel
Reputatie 7
Badge +20
Hi Dennis109 en Kitje,

Erg opmerkelijk dat het niet bij een specifieke actie is! Dat zou het voor ons ook al een stuk duidelijker maken, maar helaas! Ik heb de bundel bij jullie uitgeschakeld, dus de berichten blijven nu achterwege. We hopen dat we dit probleem snel op kunnen lossen, dan kunnen jullie via My T-Mobile de bundel weer aanzetten.

Als er nog vragen zijn, dan horen we het graag van jullie!

Reageer