Beantwoord

Veilig online voordeelbundel

• 3 oktober 2016
  • 2 reacties
  • 103 Bekeken

Ik wil veilig online uitzetten, het houd apps tegen die wel veilig zijn hoe doe ik dit..
icon

Beste antwoord door MichelD4 3 oktober 2016, 17:45

Beste Kees,

Als eerste van harte welkom op het T-Mobile forum.

Ten tweede is het mogelijk om veilig online uit te zetten, mist je hebt gekozen voor Extra Veilig Online Flexibel, aangezien je deze optie maandelijks kunt uitzetten via My T-Mobile.
Heb je gekozen voor de optie Altijd Extra Veilig Online (is wat goedkoper), dan zit je eraan vast tot het einde van je lopend contract, en kun je hem dus niet eerder uitzetten.

Dus:
> Extra Veilig Online Flexibel = Maandelijks opzegbaar via My T-Mobile.
> Altijd Extra Veilig Online = Pas opzegbaar na contractperiode.

Mocht je de optie Altijd Extra Online hebben afgesloten, laat dan even weten om welke app,s het dan gaat, zodat we je daar dan verder mee kunnen helpen.
Want in principe moet je elke veilige app (uit de Play Store of App Store) probleemloos kunnen downloaden.

We horen het graag van je.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 3
Beste Kees,

Als eerste van harte welkom op het T-Mobile forum.

Ten tweede is het mogelijk om veilig online uit te zetten, mist je hebt gekozen voor Extra Veilig Online Flexibel, aangezien je deze optie maandelijks kunt uitzetten via My T-Mobile.
Heb je gekozen voor de optie Altijd Extra Veilig Online (is wat goedkoper), dan zit je eraan vast tot het einde van je lopend contract, en kun je hem dus niet eerder uitzetten.

Dus:
> Extra Veilig Online Flexibel = Maandelijks opzegbaar via My T-Mobile.
> Altijd Extra Veilig Online = Pas opzegbaar na contractperiode.

Mocht je de optie Altijd Extra Online hebben afgesloten, laat dan even weten om welke app,s het dan gaat, zodat we je daar dan verder mee kunnen helpen.
Want in principe moet je elke veilige app (uit de Play Store of App Store) probleemloos kunnen downloaden.

We horen het graag van je.
Ik heb extra veilig online, zit er dus aan vast tot einde abbonement, dit is niet verteld in de winkel wel een beetje jammer, maar daar kom ik dan zelf wel uit

Reageer