Beantwoord

veranderen van bundel

Reputatie 2
Ik heb gisteren een w'n'w Standard Vast geactiveerd maar vroeg me af of deze van mijn belbundel afgaat.

Als dit niet zo is, kan ik deze dan deactiveren. ( heb dit alsnog geprobeerd maar lukt me op dat moment niet)

gr.
icon

Beste antwoord door josaarden 14 november 2011, 15:23

@[url=" https:=]josaarden[/url]
De web'n'walk bundel wordt apart in rekening gebracht naast je Flex 15 Sim Only abonnement. Je kunt op dit moment de bundel niet verwijderen omdat deze minimaal 1 maand geactiveerd moet staan. Ik heb de wijziging voor je in de systemen doorgevoerd, op 12 december wordt de bundel automatisch verwijderd. Je ontvangt deze bundel de eerste maand gratis bij je contract, hierdoor kun je het goed uitproberen.

Bedankt EsthervD voor de snelle reactie.

Goede en snelle service.

Hopelijk gaat hij er inderdaad weer af.

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@josaarden
De web'n'walk bundel wordt apart in rekening gebracht naast je Flex 15 Sim Only abonnement. Je kunt op dit moment de bundel niet verwijderen omdat deze minimaal 1 maand geactiveerd moet staan. Ik heb de wijziging voor je in de systemen doorgevoerd, op 12 december wordt de bundel automatisch verwijderd. Je ontvangt deze bundel de eerste maand gratis bij je contract, hierdoor kun je het goed uitproberen.
Reputatie 2
@[url=" https:=]josaarden[/url]

Bedankt EsthervD voor de snelle reactie.

Goede en snelle service.

Hopelijk gaat hij er inderdaad weer af.
Reputatie 2
Na afwachting van de vorige reactie is alsnog de bundel niet ge-deactiveerd.

Is dit juist?
Reputatie 2
Staat deze nog steeds geacftiveerd.

Heb namelijk het vermoeden van wel.

Graag een reactie aub.

Reageer