Beantwoord

Verbruik Altijd internet EU inzien

• 21 juni 2016
  • 5 reacties
  • 111 Bekeken

Hoe en wanneer kan ik mijn verbruik in het buitenland bekijken?
icon

Beste antwoord door David 22 juni 2016, 10:56

Hey Vissig.

Je kunt dit inzien op het moment dat je in het buitenland bent en dan kan het via de My T-Mobile app of de website. Hier zie je dan precies terug hoeveel MB's je nog hebt!

Waar ik je in dit geval wel even op wil wijzen, is dat je onlangs je databundel hebt uitgeschakeld. De snelheid van je Internet EU zal hierdoor laag zijn, dit is een technische storing. Ik heb, om dit op te lossen, voor 2 maanden een XS-bundel kosteloos geactiveerd.

Mocht je nog verdere vragen hebben, laat het dan weten.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Vissig.

Je kunt dit inzien op het moment dat je in het buitenland bent en dan kan het via de My T-Mobile app of de website. Hier zie je dan precies terug hoeveel MB's je nog hebt!

Waar ik je in dit geval wel even op wil wijzen, is dat je onlangs je databundel hebt uitgeschakeld. De snelheid van je Internet EU zal hierdoor laag zijn, dit is een technische storing. Ik heb, om dit op te lossen, voor 2 maanden een XS-bundel kosteloos geactiveerd.

Hey Vissig.

Kan ik dat ook op mijn ipad zien of alleen op mijn smartphone?
Reputatie 7
Badge +20
Hi vissig,

Je kan je verbruik zowel op je iPad als toestel checken. Handig, hé? 🙂 Ik wens je nog veel plezier in het buitenland!
Hi vissig,

Je kan je verbruik zowel op je iPad als toestel checken. Handig, hé? 🙂 Ik wens je nog veel plezier in het buitenland!

Als het waar was wel. Mijn ipad heeft alleen maar wifi, en dat moet ik uitzetten.
Reputatie 7
Badge +20
Hi vissig,

Het klopt dat je verbonden moet zijn met het mobiele netwerk als je gebruik wilt maken van onze roaming website. Lukt het wel met je toestel?

Reageer