Beantwoord

Verbruikgegevens Internet Europa

• 28 december 2015
  • 3 reacties
  • 227 Bekeken

Ofschoon ik al weer een tijdje 1 GB Internet Europa ter beschikking heb i.p.v. 500MB staat bij het opvragen van het actuele verbruik via de Travel & Surf pagina nog steeds dat ik xx van 500MB verbruikt heb.
Dit zou toch ook xx van 1GB of 1000MB moeten vermelden?
icon

Beste antwoord door kme 28 december 2015, 13:09

Ofschoon ik al weer een tijdje 1 GB Internet Europa ter beschikking heb i.p.v. 500MB staat bij het opvragen van het actuele verbruik via de Travel & Surf pagina nog steeds dat ik xx van 500MB verbruikt heb.

Hoi eilel00,

Ik ga er even vanuit dat je een vaste bundel hebt. Heb je aangegeven dat je de nieuwe 1GB bundel wilt? Want wanneer je niks aangeeft dan behoudt je je oude 500Mb bundel. In je My T-Mobile kun je dit zelf aanpassen.

Let us know!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6

Hoi eilel00,

Ik ga er even vanuit dat je een vaste bundel hebt. Heb je aangegeven dat je de nieuwe 1GB bundel wilt? Want wanneer je niks aangeeft dan behoudt je je oude 500Mb bundel. In je My T-Mobile kun je dit zelf aanpassen.

Let us know!
Dank je wel kme, op de door jou beschreven manier werkt het nu wel.
Ik zie nu de 1000 MB tegoed.
Ik weet niet waar ik de boot gemist zou hebben, maar ik was niet op
de hoogte van deze handmatige instelling die ik zelf moest doorvoeren.
Kon dit werkelijk niet massaal door een systeeminstelling aan te passen?
Iedereen heeft er toch baat bij?
Het zou wel een stuk klantvriendelijker zijn geweest.
Toch bedankt.
Reputatie 6
Badge +16
Hi eilel00,

Goed om te lezen dat je nu gebruik maakt van de gewenste bundel. kme, bedankt voor je duidelijke uitleg. ;)

Ik kan me voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Naast het verschil in aantal MB's zit er nog een ander verschil in de Internet Europa en Altijd EU Internet bundel. Bij de Altijd EU Internet bundel waarbij je 1000MB per kalendermaand krijgt stopt de toegang tot het internet als je jouw MB's hebt verbruikt. Als je nog gebruik maakt van de Internet Europa bundel dan kan je tot 14 dagen na het verbruiken van je MB's onbeperkt blijven internetten tegen een lagere snelheid.

We willen voor nu nog de keus bij de klant laten, vandaar dat we ervoor hebben gekozen dat je zelf de bundel kan selecteren.

Ik hoop dat het hierdoor wat duidelijker is. Als je nog aanvullende vragen of verzoeken hebt dan weet je ons te vinden. We helpen je graag verder.

Reageer