Beantwoord

Verdriedubbel actie internet bundel

• 1 juli 2016
  • 2 reacties
  • 86 Bekeken

Hoi, kreeg dinsdag een SMS dat ik mijn bundel kon verdriedubbelen, van 6 naar 20gb voor 5,50 per maand. Ik heb wel een bevestiging gehad maar nog geen activatie sms. Kunnen jullie dit alsnog regelen dat het geactiveerd wordt? Bedankt! Groetjes Berry
icon

Beste antwoord door Sam- 2 juli 2016, 11:59

Hallo Berrys79,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. In dit topic geeft onze collega Amy aan dat de wijziging uiterlijk vandaag (zaterdag) zullen plaatsvinden.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de bundel inmiddels is aangepast. Je kan hier direct gebruik van maken. Is het hiermee opgelost?

Ps. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen om het overzicht op het forum te houden? Bedankt daarvoor!

Dit topic gaat op slot.
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

2 reacties

Krijg ook nog een reactie??
Reputatie 6
Badge +17
Hallo Berrys79,

Allereerst van harte welkom op het T-Mobile Forum.

Ik kan me goed voorstellen dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Ik zie dat je jouw vraag ook in dit topic hebt gesteld. In dit topic geeft onze collega Amy aan dat de wijziging uiterlijk vandaag (zaterdag) zullen plaatsvinden.

Na een kijkje genomen te hebben in het systeem zie ik dat de bundel inmiddels is aangepast. Je kan hier direct gebruik van maken. Is het hiermee opgelost?

Ps. Zou je in het vervolg je vraag in 1 topic willen stellen om het overzicht op het forum te houden? Bedankt daarvoor!

Dit topic gaat op slot.