Verhoging downloadsnelheid

• 6 december 2010
  • 34 reacties
  • 3197 Bekeken

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

34 reacties

Reputatie 6
Badge +9
Tja, dan gaat dat wel snel, denk dat er niet veel betere abonnementen zijn.
Wat meer op de pc kijken ofzo?

Voordeel bij T-Mobile is dat je snelheid wordt geknepen, bij de andere providers is het fors bij betalen als je over een limiet heen gaat.
Probeer je gebruik een beetje te verdelen over de maand.
maar dat 2 gb gaat zo op als je bijv een hele dag naar youtube filmpje in hd gaat bekijken dus je hebt er eigenlijk niet zo veel aan
Ik raad je aan om youtube gewoon via wifi te bekijken, anders ben je iid zo door je bundel heen. Ik ben overigens met modemgebruik aan laptop nog nooit aan de 2GB gekomen
Reputatie 2
Waarom wordt de snelheid van het Blackberry Instant Email abonnement niet verhoogd? 384k download is echt niet meer van deze tijd. Ik kan amper streaming radio luisteren. Kan er niet een Instant Email PRO abonnementje komen?
Reputatie 6
je internet is vertraagd omdat je aan je 1 of 2 gb heb gebruikt dat lig aan welke limit je heb daarna gaat je selheid terug je betaald er niks extra voor dat maar het word pas weer verhoogd waarneer je nieuwe bel minutenof bundel in gaat
Reputatie 2
arie61,

Nee, echt. 384k is de maximale bandbreedte voor Blackberries. Het is niet verlaagd omdat mijn limiet is bereikt.
Reputatie 6
heb je wel eens een test gedaan speedtest via internet kan je dat doen
Reputatie 5
@arie61
De Instant E-Mail zit anders in elkaar en heeft geen limiet van 1 of 2 GB zoals de Internet Voordeelbundels.

@Drrrk
Ik zal de vraag uitzetten.
Reputatie 2
Een beetje later reactie, maar beter laat als nooit.
Dus jij wilt beweren dat je met 64Kbit = 8 KB per seconde kunt streamen en normaal webbrowsen.
Streamen is nu al nauwelijks te doen met 384Kbit omdat er steeds gebufferd moet worden. Laat staan youtube, zelf op de laagste kwaliteit zit je constand te bufferen.
8 KB per seconde is te vergelijken met het inbellen van vroeger. Nou ik kan met zekerheid vertellen dat het daarmee niet gaat lukken om youtube te bekijken of radio te luisteren.
Reputatie 2
In de bovenstaande post reageer ik op Chris076 op pagina 1 over de verlaging van de internet snelheid na het bereiken van limiet.