Beantwoord

verkeerd (oud, wat niet meer werkt) emailadres deezer

• 20 januari 2017
  • 5 reacties
  • 201 Bekeken

ik heb deezer vandaag bij mijn bundel gezet..
ingelogt via de laptop..
Nu heeft hij het emailadres (een oud Hotmail dat gecrasht is) overgenomen, maar het deezer account is voor mijn zoon.
op de laptop heb IK nu deezer en mijn zoon op zijn telefoon niets...
Hoe kan dit veranderd worden
icon

Beste antwoord door Da Flitz 20 januari 2017, 22:45

Hallo Wibiri,

Ik snap dat het niet prettig is als je met een oud (gecrasht) email adres iets wil regelen.

Om onbeperkt muziek op mobiel te luisteren moet je Deezer nog wel koppelen met je mobiel nummer ( waar je de bundel aan hebt toegevoegd)

Op https://www.t-mobile.nl/deezer-activeren wordt het in korte stappen uitgelegd hoe je dat moet doen.

Vergeet niet op de Deezer app het mobiel van je zoon te downloaden.

Veel luister plezier.
Bekijk origineel

5 reacties

Hallo Wibiri,

Ik snap dat het niet prettig is als je met een oud (gecrasht) email adres iets wil regelen.

Om onbeperkt muziek op mobiel te luisteren moet je Deezer nog wel koppelen met je mobiel nummer ( waar je de bundel aan hebt toegevoegd)

Op https://www.t-mobile.nl/deezer-activeren wordt het in korte stappen uitgelegd hoe je dat moet doen.
Vergeet niet op de Deezer app het mobiel van je zoon te downloaden.

Veel luister plezier.
heel raar!! ik heb op mijn zoon zijn mobielnr deezer aangevraagd.
zo staat het nu ook in mytmobile
en IK heb nu deezer op mijn telefoon.... dat staat niet in mijn tmobile..
ppff
het gaat je lukken !!
Ik snap dat dat verwarrend kan zijn.
In de app store kun je de Deezer app downloaden, en als je dan een Deezer account aanmaakt of hebt, kun je gebruik maken van Deezer (de gratis en beperkte versie)

Als je Deezer al aan je abonnement hebt toegevoegd, hoef je dus alleen nog maar het mobiel nummer waar Deezer via my T-Mobile aan is toegevoegd, via die activatie stappen koppelen met je Deezer account.
Dit hoef je maar 1 keer te doen en als het gelukt is kun je genieten van onbeperkt Muziek luisteren zonder reclame onderbrekingen.
Reputatie 6
Badge +15
Hey Wibiri,

Had je de reacties van Da Flitz al gezien? :8

Je kunt de registratie van Deezer doorlopen met het nummer van je zoon. Je kunt tijdens die registratie een bestaand Deezer account gebruiken om te koppelen aan je nummer. Je zoon kan na de registratie ook Deezer op zijn telefoon zetten en inloggen met het bestaande account.

Wil je laten weten of het gelukt is?

Reageer