Beantwoord

verlengen abonnement met nummer in familie


Hallo
nu ik van sim only naar smart plus gegaan ben met toestel
ik zit in een familie
nu gaat er beltegoed af als ik naar een lid van de familie bel
ik heb nog de zelfde simkaart
kunt u dit recht zetten
icon

Beste antwoord door bobjes 23 maart 2012, 11:08

goede morgen
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 5
@bobjes

Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Nadat je abonnement is omgezet moet je opnieuw worden toegevoegd als lid van een T-Mobile Family. Ik zie momenteel niet dat je lid bent van een T-Mobile Family. Je kunt de Family-beheerder vragen om je weer toe te voegen.
goed middag
bij mij was ik nog gewoon te zien toegevoegt te zijn als lid
ik heb mij opnieuw laten toevoegen
ik ben wel veel bel minuten kwijt
na gebeld worden door een lid van de t-mobil familie met prepaid ging daar geen tegoed af
als ik trug bel gaat er van mij wel beltegoed af
ook geen sms gehad dat het veranderd is
wat is er aan de hand
Reputatie 5
@bobjes

Dat is inderdaad vreemd, kun je mij het telefoonnummer geven van de Family-beheerder, dan kijk ik het even voor je na.
goede morgen
nog niet opgelost
gaat nog steets beltegoed af
ik wil korting op de volgende rekening
word er nog wat aan gedaan
Reputatie 2
Mijn abonnement is vernieuwd, met opnieuw T-mobile family erin, zie nog steeds geen link om familieleden toe te voegen.
Heb al met klantenservice gebeld gisterochtend, nog steeds geen verandering op mijn account. Dus 5 mensen zonder family!!
De prepaidleden zitten ondertussen zonder beltegoed.
Reputatie 2
Mooi dat ik welkom wordt geheten op dit forum, hopelijk werkt dit beter dan bellen met klantenservice.
@bobjes

Mijn excuses voor de late reactie 😞! Ik zie dat er contact is geweest met de Klantenservice en dat het inmiddels gelukt is 🙂! Mijn excuses voor het ongemak!

@limbozwerver

Als ik kijk in de gegevens voor het nummer waarmee je bent ingelogd dan zie ik dat je weer Family members kunt toevoegen 🙂. Mijn excuses voor het ongemak!
Reputatie 2
@[url=" https:=]bobjes[/url]

Mijn excuses voor de late reactie 😞! Ik zie dat er contact is geweest met de Klantenservice en dat het inmiddels gelukt is 🙂! Mijn excuses voor het ongemak!

@[url=" https:=]limbozwerver[/url]

Als ik kijk in de gegevens voor het nummer waarmee je bent ingelogd dan zie ik dat je weer Family members kunt toevoegen 🙂. Mijn excuses voor het ongemak!


Ja, ik heb gister nog een mail naar klantenservice gestuurd en vanmorgen kreeg ik sms dat ik leden kon toevoegen, direct geregeld!!
ik heb nu 2 min met een nummer buiten de familie gebeld
en ik heb ook ge sms't en gebeld met een lid uit de familie
nu heb ik buiten de bundel kosten die oplopen
dus het is niet opgelost
ik ben al mijn minuten kwijt
ik wil korting op de rekening
@bobjes

Graag wil ik je vragen om het telefoonnummer van de Family beheerder in een een privébericht naar mij toe te sturen.
e-mail verstuur
kan het niet aan de simkaart liggen
er is er al een nieuwe onderweg naar mij
omdat het internet erg traag is
het verbruik van internet is ook veel terwijl ik de meeste tijd op wifi zit


ik hou het zelf bij het internet gebuik met 3gwatchdog
@bobjes

Ik heb je hierover een privébericht terug gestuurd 🙂!
ik heb de nieuwe simkaart
internet is nog net zo traag als met de oude simkaart
is dit te verbeteren
graag antwoord
Reputatie 7
@bobjes
Ik zie dat je inmiddels telefonisch contact hebt opgenomen met T-Mobile Klantenservice. Mijn collega heeft deze klacht voor je doorgestuurd naar onze netwerk afdeling. Die gaan voor je kijken of ze hier wat aan kunnen doen. 🙂
er is nog niets veranderd
alleen broblemen er bij
kan geen rekening in zien bij mij t-mobile
op de telefoon werkt de app van t-mobile niet naar behooren
ik heb hem er nieuw weer er op gezet werkt nog niet

Reageer