Beantwoord

Verlenging abonnement met Deezer

• 7 december 2017
  • 5 reacties
  • 125 Bekeken

Ik heb mijn abonnement verlengd, huidig is met Deezer vast, volgend is ook met Deezer vast. Onduidelijk is of ik nog iets moet doen om mijn playlists te behouden, houd ik mijn huidige Deezer inlog, krijg ik een nieuwe inlog en moet alles worden overgezet of ben ik het kwijt? Idee om dat ook bij het sticky Deezer topic te zetten?
icon

Beste antwoord door David 8 december 2017, 11:42

Hey Femels,

Gelukkig raak je niet zomaar alles kwijt, dat zou zonde zijn! :)

In de FAQ heb ik in ieder geval de tweede vraag aangepast, zodat het wat duidelijker is, maar daar staat een link naar alle informatie over het activeren van Deezer. Ik snap dat het dan wat onduidelijk kan zijn! Hier is in ieder geval ook de volgende zin opgenomen: "• Als je je contract bij T-Mobile (inclusief Deezer) verlengt, moet je je opnieuw aanmelden bij je account. Je playlists blijven gewoon behouden, volg 'Ik heb al een account'."

Je behoudt dus gewoon alles, maar je moet jezelf wel even opnieuw aanmelden bij Deezer, als klant van T-Mobile. Dan komt het helemaal in orde en kun jij al jouw favoriete nummers behouden! 😃 Laat je weten of het allemaal duidelijk en gelukt is?
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Femels,

Gelukkig raak je niet zomaar alles kwijt, dat zou zonde zijn! :)

In de FAQ heb ik in ieder geval de tweede vraag aangepast, zodat het wat duidelijker is, maar daar staat een link naar alle informatie over het activeren van Deezer. Ik snap dat het dan wat onduidelijk kan zijn! Hier is in ieder geval ook de volgende zin opgenomen: "• Als je je contract bij T-Mobile (inclusief Deezer) verlengt, moet je je opnieuw aanmelden bij je account. Je playlists blijven gewoon behouden, volg 'Ik heb al een account'."

Je behoudt dus gewoon alles, maar je moet jezelf wel even opnieuw aanmelden bij Deezer, als klant van T-Mobile. Dan komt het helemaal in orde en kun jij al jouw favoriete nummers behouden! 😃 Laat je weten of het allemaal duidelijk en gelukt is?
Dat is nu duidelijk. Ik zal, als mijn nieuwe abonnement in is gegaan, laten weten of het ook zo gelukt is, bedankt!
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan en alvast veel luisterplezier! 😉
Hallo, ik zou nog laten weten of alles gelukt was: het ging beter dan verwacht! Ik heb niks hoeven doen, ook niet opnieuw aanmelden, alles bleef gewoon bij het oude, alsof ik niet van abonnement gewisseld ben. Playlists zijn behouden. Wel even voor de zekerheid mijn Deezer gebruikers ID genoteerd, maar niet nodig gehad. Super!
Reputatie 7
Badge +20
Dat is helemaal top, mooi dat het zo goed gegaan is! 😃 Heb je toevallig nog luistertips? We zijn altijd benieuwd wat iedereen luistert!

Reageer