Verstuurde sms komen niet aan

Ik heb sinds gister het probleem dat als ik sms vertsuur deze niet aankomen bij de gene waar ik het naar stuur er wordt wel beltegoed afgehouden

44 reacties

Ik heb het zelfde probleem kan wel sms versturen naar een andere provider bv Telfort/Kpn maar deze komen niet aan , ik kan wel als ik een sms verstuur naar mijn dochter die heeft namelijk T-Mobile.

Heb inmiddels begrepen dat dit al de hele dag duurt, deze sms wordt wel van mijn te goed afgehaald maar komen dus niet aan.
Ik heb sinds vandaag het zelfde probleem,

mijn smsen komen niet aan en heb alles geprobeerd maar het lukt nog niet.
Het is nu 8:40 en ik kan nog steeds niet smsen wat is nu het probleem???
Maar ik betaal wel voor de smsjes en ze komen neit eens aan
Ik heb hier ook sinds donderdagmiddal last van. Mijn smsjes die ik verstuur komen niet aan bij de personen die ik sms. Echt zeeeer iritant. Ik heb de klantenservice al gebeld, maar die wisten het ook niet.
Ik heb hier ook sinds donderdagmiddal last van. Mijn smsjes die ik verstuur komen niet aan bij de personen die ik sms. Echt zeeeer iritant. Ik heb de klantenservice al gebeld, maar die wisten het ook niet.

Sinds gisteren hetzelfde probleem. Kan wel ontvangen, versturen wordt wel afgeschreven maar niet ontvangen. Wel bij de mensen die dezelfde provider hebben??
Ik heb dit probleem al dagen en ik weet niet of het aan de ontvanger ligt of aan T-Mobile , maar in ieder geval komen de smsjes die ik stuur aan KPN gebruikers niet aan terwijl ze wel van mijn sms tegoed af gaan . En inderdaad zoals anderen hier al zeggen van T-Mobile naar T-Mobile sms sturen lukt wel .
heb ook dit probleem vooral naar Telfort, gaan ook van mijn tegoed af terwijl ze niet aan komen.

Hoe lost T-Mobile dit op
heb ook dit probleem vooral naar Telfort, gaan ook van mijn tegoed af terwijl ze niet aan komen.

Hoe lost T-Mobile dit op

Ik ben ook zeer benieuwd hoe T-mobile dit op gaat lossen of inieder geval erkent dat er een probleem is. Het is nu zondag en al vanaf donderdag is het een probleem. Ik zou graag willen dat ze reageren. Slechte communicatie.
Ik heb hetzelfde probleem. sinds vrijdag komen alle smsjes niet aan bij de personen naar wie ik een sms stuur. dit wordt wel ingehouden van mijn abonnement. Dit is weer een typisch probleem van t-mobile en de andere providers. De klanten laten betalen maar niets leveren!!!
Ook mijn smsjes komen niet aan bij de geadresseerde. Dit probleem heb ik al sinds vrijdagochtend. Wel gaat het van mijn bundel af. Wat nu??
ik heb meerdere sms en verstuurd niet aangekomen wel voor betaald hoe gaan we dit opl,ossen t mobile?
Dit duurt nu al bijna 4 dagen belachelijk en geen reaktie van t-mobile echt aso
Hai Hai...

Ik heb hetzelfde probleem...mijn smsjes komen ook bijna nergens aan...

Ik ben wel naar T-mobile winkel geweest en ze hadden het nog niet eerder gehoord, maar wel gelezen.

Het kan komen doordat we toch enigsinds met vodafone verbonden zijn...of puur toeval, maar ja toeval bestaat niet dus...

Het werkt nog niet bij mij...
bij mij hier het zelfde probleem, naar andere tmobile gebruikers komen ze wel aan ,maar naar andere providers niet!! Ik vraag me af of we hier gecompenseerd in worden.
er staat ook geen enkele info op de site.....
Slecht dit van Tmobile.....
Ook mijn sms-en komen al 4 dagen niet aan. Erg lastig omdat ik er pas na 2 dagen achter kwam. Wat is er aan de hand bij -T-Mobile.

Ik sms met name naar T-Mobile-klanten. M.a.w. het ligt niet aan de overige providers..
Ik geruik zelf Lebara en T-mobile. Van Lebara naar T-mobile en Vodafone sms sturen komt wel aan, alleen krijg je een status te zien dat het nog niet aangekomen is. En dat is heel erg vreemd. Ook sms sturen naar het buitenlands nummer komt wel aan, maar volgens de status is het niet aangekomen. Providers zeggen dat het komt door de brand, maar dat is nu al 4 dagen geleden gebeurt. Hoe lang blijft deze ellende zo, want ondertussen weet je niet zeker of de sms is aangekomen en dus stuur je het weer opnieuw, of je belt om het te checken. In beide gevallen extra kosten voor de klant.
zo dag 5 en nog komen mij sms niet aan maar oet er wel voor betalen ik vind dat echt heel raar

Goedemorgen,

Ook mijn smsjes komen sinds donderdag niet meer aan bij mijn vrienden die een andere provider hebben . Mijn smsjes worden wel van mijn bundel gehaald.

Ik heb t-mobile donderdag gebeld om dit allemaal door te geven . Hoop dat t-mobile dit heeeeeeeel gauw oplost .WIl gewoon weer kunnen smssen met mijn vrienden .

Heb nu een ander prepaidkaartje van Telfort moeten kopen om toch te kunnen smssen . Belachelijk gewoon . Waar kan ik die kosten declareren???
precies hetzelfde probleem bij mij,..
smsjes komen niet aan ...
Reputatie 6
Badge +8
Lees op andere forums dat bij telfort hetzelfde probleem gaande is.
Ik heb hier sinds een paar dagen ook al last van. Zeer vreemd. Sommige sms'jes komen wel aan.

Ikzelf ben T-mobile gebruiker. Smsjes naar een telfort gebruiker komen niet aan. Maar ik ontvang wel sms van de telfort gebruiker. Smsjes van een mijn andere (KPN) toestel komen ook niet aan bij de telfort gebruiker. Tussen mijn KPN en T-mobile toestel geen problemen. De telfort gebruiker ontvangt van anderen wel SMS.

Bellen is overigens geen enkel probleem.

Vreemd!
Ik kan bevestigen dat smsjes naar een T-mobile abonnee wel aankomen maar naar een Telfort abonnee niet, al dagen lang (zeker sinds vrijdag 6 april).

Zelf heb ik een T-mobile abonnement (geen beltegoed).

Zou het iets te maken kunnen hebben met de storingen (brand) bij Vodafone of de gemelde problemen bij KPN (Telfort = KPN) ?

Wel vreemd dat T-mobile hier niet over communiceert naar haar klanten, zou wel netjes zijn, zeker met een slogan als "Life is for sharing"....
Ook ik heb dit probleem! Van t-mobile krijg je nergens een reactie op, morgen dan toch maar even bellen, want dit is natuurlijk zonde van de beltegoed!
Dit is echt niet leuk meer al sinds donderdag dit probleem mijn smsjes komen niet aan vriendin en vrienden boos wanneer word hier iets aangedaan ik verwacht zo snel mogelijk wat tehoren rein
Reputatie 6
Badge +12
Er is gewoon storing bij Telfort !
Als T-Mobile van elke kleine storing al melding moet gaan maken kunnen ze wel extra personeel inzetten!

SMS naar vodafone kan vertraging hebben. (Of meerdere malen ontvangen worden door Vodafone gebruiker)
Telfort heeft sinds 6 april een storing op bellen/sms/internet en de ticket is nog OPEN.

Reageer