Verstuurde sms komen niet aan

Toon eerste reactie

44 reacties

Extra personeel voor elke storing?

Ze kunnen mij toch ook op de hoogte houden van 'fantastische aanbiedingen' enzo? Ik heb liever info over storingen dan dat geleur met troep of acties, ik wil gewoon goede service. Ze kunnen wel koelkasten verkopen maar geen informatie geven over storingen die direct met hun core product te maken hebben want daar zou geen personeel voor zijn? Wat een kolder.

Gooi gewoon al je storingen op een web pagina en je bent klaar.

Maargoed, zojuist ontving mijn vriendin alle sms'jes die ik haar sinds donderdag heb gestuurd, dus het probleem lijkt zicht (gedeeltelijk?) te hebben opgelost.
Badge +12
@Fritsje,

Dat komt omdat je een afdeling verkoop hebt bij alle bedrijven!
Natuurlijk kunnen ze melding maken van storingen, maar wie zegt dat dit een storing bij T-Mobile is?
Ze zijn er mee bezig en ze onderzoeken alles aldus T-Mobile.
Afdeling verkoop van een telecom aanbieder die zich bezig houdt met de verkoop van koelkasten is dus normaal, maar een telecomaanbieder die zijn telecom klanten informeert over een sroring waar deze klanten hinder van ondervinden is iets dat niet zomaar te verwachten is?

Vreemd.

Dat ze bezig zijn met een oplossing is heel fijn, maar het gaat hier natuurlijk over een stukje informatie verstrekken aan de klant. Zelfs de NS probeert haar klanten te informeren over problemen waar de NS zelf niet veel aan kan doen, als de NS het al doet, dan kan T-mobile toch niet achterblijven?

Als ik niet op tijd betaal, ja, dan nemen ze wel contact met mij op, maar als de dienst waarvoor ik betaal niet vlekkeloos werkt dan kunnen ze mij niet vinden, ik kan me niet voorstellen dat je niet inziet dat men een steekje laat vallen. Ik blijf gewoon klant hoor, maar ik heb toch echt liever geen koelkasten in de verkoop maar wel info over storingen.
ik mijn broer en mijn moeder kunnen onderling wel sms sturen allemaal tmobile 2 x prepaid 1x abonnement ,alleen naar andere providers telfort kpn ed krijgen we wel sms van binnen maar kunnen niet terugsturen
Badge +3
@allen

Je kunt nog problemen ervaren met sms'en naar KPN/Telfort klanten en klanten die gebruiken maken van het Vodafone netwerk. Informatie over deze storingen vind je op de website van Telfort en op de website van Vodafone.
Ik heb op dit moment al een paar weken last van smsjes die niet aankomen. Het gaat met name om 1 persoon, ik ontvang haar smsjes wel maar als ik antwoord krijgt ze niets. We hebben dit zelfs uitgeprobeerd toen we naast elkaar zaten. Ze heeft nu nog steeds mijn oude smsjes van een dikke week geleden niet gehad en ontvangt ook geen nieuwe smsjes. Ik stuur nu de laatste smsjes met een melding van aflevering en die krijg ik wel. Zij ontvangt overigens van anderen wel gewoon smsjes. Waar ligt dit aan?
@chaan76

Ik zie op je contract geen veranderingen van de afgelopen maanden. Je geeft aan dat de andere sms'jes wel aankomen. Kan het zo zijn dat de persoon die je sms'jes niet meer ontvangt onlangs een wijziging in haar/hem zijn abonnement is geweest en of wijzigingen in het toestel?
@Henk, volgens mij heeft zij ook geen veranderingen gehad in haar contract en voor 2-3 weken terug ontving ze gewoon wel mijn smsjes. Zij zit overigens ook bij T-mobile. Zij ontvangt mijn smsjes niet maar dus wel van anderen, dat is toch ook raar?
@chaan76

Heb je de mogelijkheid om je simkaart in een ander toestel te proberen? Stel dat je vanaf een ander toestel wel de sms'en kunt versturen dan kan dit een toestel probleem zijn.
@ Ruben Geloof me het ligt niet aan mijn toestel aangezien al het sms verkeer naar anderen wel prima verloopt en ik eerder met dit toestel wel prima sms verstuurde naar haar. Bedankt voor je moeite maar ik geloof niet dat ik met dit soort antwoorden geholpen ben.
@chaan76

Zou je mij een privébericht willen sturen met daarin drie voorbeelden van tijdstippen dat de sms niet verzonden wordt? Ook ontvang ik graag het 06 nummer van de persoon die deze sms'en niet kan ontvangen. Zodra ik je privébericht hebt ontvangen ga ik dit doorzetten naar de technische dienst.
@ Ruben, dank je! maar hoe stuur ik je een privebericht?
Edit... ik zie het al!
Reputatie 2
Hallo,

Ik kan geen sms versturen naar een duits 06 nummer heb het goeie nummer met +49173........ zijn smsjes komen wel aan en
terug sturen lukt mij niet krijg in beeld not deliverd mijn vraag is hoe kan dit ......... !!!!!!

En wat ik wel zie bij de niet aangekomen smsjes die ik verstuurd heb dat er wel kosten worden berekend .... !!!!!!!!!

Graag uw reactie
alvast bedankt.
Reputatie 2
Hallo,

Ik kan geen sms versturen naar een duits 06 nummer heb het goeie nummer met +49173........ zijn smsjes komen wel aan en
terug sturen lukt mij niet krijg in beeld not deliverd mijn vraag is hoe kan dit ......... !!!!!!

En wat ik wel zie bij de niet aangekomen smsjes die ik verstuurd heb dat er wel kosten worden berekend .... !!!!!!!!!

Graag uw reactie
alvast bedankt.

Een andwoord krijgen zal wel fijn zijn Forum Moderators ..... !!!!!
Daar heb ik ook vaak last van, maar ja T-mobile krijgt geld genoeg dus waarom zouden ze zich druk maken om die smsjes die niet aan komen :mad:

Wat ook veel voor komt is dat smsjes te laat aan komen of te laat binnen komen!

Dus T-mobile wat gaan jullie hier aan doen ? :p

Iedereen te gemoet komen? of ? 😕
@spyde @roellaarschot

Dat is vervelend. Is het ook met andere nummers of alleen zodra jij naar dit nummer een bericht wilt sturen? Kunnen andere personen wel naar dit nummer sms'jes versturen?

Het is belangrijk om te kijken waar het precies aan ligt zodat er aan de hand daarvan gekeken kan worden hoe dit opgelost kan worden.
Reputatie 2
https://"https://forum.t-mobile.nl/members/spyde-174546/" @roellaarschot

Dat is vervelend. Is het ook met andere nummers of alleen zodra jij naar dit nummer een bericht wilt sturen? Kunnen andere personen wel naar dit nummer sms'jes versturen?

Het is belangrijk om te kijken waar het precies aan ligt zodat er aan de hand daarvan gekeken kan worden hoe dit opgelost kan worden.

Ben naar de T-Mobile shop geweest en daar gaan ze het uitzoeken ...... want hier duurt het wat lang dat ik antwoord krijg .... !!!!
Ik heb je gister om 13:39 een antwoord gegeven Spyde. Ik hoop dat je het via de T-Mobile Shop inmiddels al is verholpen. 🙂
Reputatie 2
Ik heb je gister om 13:39 een antwoord gegeven Spyde. Ik hoop dat je het via de T-Mobile Shop inmiddels al is verholpen. :)

Probleem uiteindelijk zelf verholpen 😃

Reageer