Vraag

Verwijderen persoon uit Family

• 1 september 2011
  • 3 reacties
  • 742 Bekeken

Reputatie 2
De enige persoon uit mijn family verstuurd nu ongeveer 10 smsjes per seconde naar mij zodat ik alle overige kosten kan betalen.. ik kan deze persoon helaas niet verwijderen dat kan pas op 21 september ongeveer... mijn VRIENDELIJKE verzoek is of u deze persoon voor mij uit mijn family kunt verwijderen aangezien ik geen 400 euro wil betalen aan overige kosten. Ik wil geen lege bankrekening omdat iemand haat aan mij heeft

Bij voorbaat dank

3 reacties

Reputatie 6
@Frankiejj
Ik heb het nummer uit de T-Mobile Family verwijderd. Maar hoe bedoel je dat jij alle overige kosten kunt betalen? Buiten dat het storend is dat iemand ongewenst zoveel sms'jes naar jou verstuurd, degene die de sms'jes verzend betaalt dit zelf. Dit wordt niet bij jou in rekening gebracht.

Je hebt nu geen Family leden meer in je T-Mobile Family. Als je geen andere T-Mobile nummers gaat toevoegen, dan adviseer ik je om T-Mobile Family na 15 september uit te zetten, anders blijf je de maandelijkse kosten hiervoor betalen.
wie kn mij zeggen hoe ik nu sinds de vernieuwdesite bij de familybundel kan komen snap er niets meer van 
Reputatie 6
@milleste

Welkom hier bij ons op het T-Mobile Forum!

Op het ogenblik is er een storing met de T-Mobile Family & Friends pagina. Het is niet mogelijk wijzigingen te doen in de Family bundel via My T-Mobile. Er wordt hard gewerkt om dit zo snel mogelijk op te lossen. Je kunt mij een privébericht sturen waarin je de gewenste wijziging aangeeft. Dan zal ik dit voor je wijzigen. Wil je daarbij jouw telefoonnummer en geboortedatum vermelden ter controle? Excuses voor het ongemak.

Reageer