Beantwoord

Videoland

• 20 mei 2019
  • 9 reacties
  • 3115 Bekeken

I heb videoband bij me abbonument toegevoegd maar ik kan niet op videoland
icon

Beste antwoord door Hajar 20 mei 2019, 15:22

Hi,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je Videoland bundel is toegevoegd. Je hebt als het goed is ook een e-mail ontvangen waarop precies staat hoe je een account kan aanmaken. Als je via deze pagina een account aanmaakt dan zou het wel moeten werken.

Laat je even weten of je zo verder komt? Ik wens je veel kijkplezier!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi,

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je Videoland bundel is toegevoegd. Je hebt als het goed is ook een e-mail ontvangen waarop precies staat hoe je een account kan aanmaken. Als je via deze pagina een account aanmaakt dan zou het wel moeten werken.

Laat je even weten of je zo verder komt? Ik wens je veel kijkplezier!

Ik heb dit zelfde probleem en als ik het via opgegeven link probeer herkennen ze mijn telefoon nummer niet 

bij mij hetzelfde. nummer wordt niet herkend

Reputatie 7
Badge +20

Hi @annetteuij 

Ik zie dat het inmiddels is gelukt in een ander topic. Ik wens je veel kijkplezier!

Kan ik videoland via T mobile thuis toevoegen en wat kost dit ? Ik kan het nergens vinden.

Reputatie 7
Badge +20

Hi @charlesschoenmakers 

Je kan via T-Mobile Thuis geen Videoland bundel toevoegen. Als je een mobiel abonnement hebt dan kun je wel Videoland bundel toevoegen. Op deze pagina kun je precies zien hoe je dat doet. Ik hoop dat je zo verder komt!

oke maar ik kom niet in aanmerking voor 6 mnd videoland voucher ?

Reputatie 7
Badge +20

Hi @charlesschoenmakers 

Ik heb het voor je nagevraagd en dat was een tijdelijke actie die gold van 23 november 2020 tot en met 6 december 2020. Wij bieden deze actie niet meer aan. Mocht je een mobiel abonnement hebben dan kun je wel de Videoland bundel toevoegen. 

Ik hoop dat je zo meer duidelijkheid hebt. 

oke dank je wij hebben ook mobiel en kijken even.

Reageer