Beantwoord

Videoland aanbieding

• 30 mei 2017
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Reputatie 2
Ik heb nog steeds geen code of sms gekregen voor de maand gratis Videoland. Heb ook al een keer gemaild, maar geen antwoord. Straks is het vakantie en zit ik in het buitenland. Zul je zien, dat ik dan eindelijk een sms-je krijg over aansluiting Videoland. Kun je er dan nog wat mee? En waarom duurt het zo lang?
icon

Beste antwoord door David 31 mei 2017, 11:44

Hey Granny,

Goed dat je dit even aankaart bij ons!

In ons systeem zie ik dat je op 12 mei de SMS hebt ontvangen met de aankondiging van het aanbieden van de gratis maand Videoland. De gratis Videolandbundels worden toegekend op dag waarop jouw nieuwe bundels ingaan. In jouw geval is dit op 2 juni, dus dan wordt de bundel voor jou geactiveerd en dan ontvang je ook nog bericht dat het geactiveerd is! Hopelijk kun je er dan nog even mee uit de voeten! 🙂 De bundels worden na een maand automatisch weer uitgeschakeld, daar hoef je niets voor te doen.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Granny,

Goed dat je dit even aankaart bij ons!

In ons systeem zie ik dat je op 12 mei de SMS hebt ontvangen met de aankondiging van het aanbieden van de gratis maand Videoland. De gratis Videolandbundels worden toegekend op dag waarop jouw nieuwe bundels ingaan. In jouw geval is dit op 2 juni, dus dan wordt de bundel voor jou geactiveerd en dan ontvang je ook nog bericht dat het geactiveerd is! Hopelijk kun je er dan nog even mee uit de voeten! 🙂 De bundels worden na een maand automatisch weer uitgeschakeld, daar hoef je niets voor te doen.

Hopelijk is het zo duidelijk, maar als je nog vragen hebt, dan horen we het graag!
Reputatie 2
Ik reageer nog even, want zelf kan ik niet vinden, dat mijn nieuwe bundels ingaan op 2 juni. Mijn abonnement loopt tot 15 november 2018. Als het Videoland aanbod dan op 2 juni in gaat, zou ik vandaag dus een sms moeten ontvangen. Tot nog toe nog niets.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Granny,

Als je naar My T-Mobile op de website gaat, dan zie je het gelijk staan in het eerste scherm. Er staat dan tot wanneer de bundel is bijgewerkt, maar ook wanneer je jouw nieuwe bundel krijgt. Bij de My T-Mobile App ga je in het menu naar 'Verbruikstatus' en daar zie je dan staan hoeveel dagen je nog hebt tot je jouw nieuwe tegoed ontvangt. De start- en einddatum van jouw contract staat hier verder los van.

In ons systeem zie ik dat je om 14:30 vandaag de SMS hebt ontvangen. 🙂 Heel veel kijkplezier!

Reageer