Beantwoord

Videoland aanmelden lukt niet

• 17 december 2016
  • 9 reacties
  • 7912 Bekeken

Waarom moet ik alsnog een cent betalen bij aanmelden Videoland en kan ik dan maar twee weken kijken in plaats van een maand?
icon

Beste antwoord door Thalina 19 december 2016, 09:55

Hoi MicKro,

Wat leuk dat je Videoland hebt toegevoegd aan je abonnement! Dat wordt lekker films kijken in de donkere dagen in de winter! Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Alleen als je via Videoland zelf een account aanmaakt, moet je de betaalmethode-verificatie doen door 0,01 cent via iDeal te betalen. Als je gebruik maakt van de bundel via ons is dat niet het geval. Je kunt op deze pagina een verificatiecode aanvragen. Lukt het dan wel?

Verder zie ik dat je op dit moment 50% korting ontvangt op jouw Videoland bundel. Deze korting ontvang je vier maanden 🙂 Of bedoelde je iets anders met twee weken kijken?

Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier en alvast fijne kerstdagen! Als je nog tips nodig hebt voor leuke films, check dan ons speciale movie topic. Mocht je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi MicKro,

Wat leuk dat je Videoland hebt toegevoegd aan je abonnement! Dat wordt lekker films kijken in de donkere dagen in de winter! Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt hebben. Alleen als je via Videoland zelf een account aanmaakt, moet je de betaalmethode-verificatie doen door 0,01 cent via iDeal te betalen. Als je gebruik maakt van de bundel via ons is dat niet het geval. Je kunt op deze pagina een verificatiecode aanvragen. Lukt het dan wel?

Verder zie ik dat je op dit moment 50% korting ontvangt op jouw Videoland bundel. Deze korting ontvang je vier maanden 🙂 Of bedoelde je iets anders met twee weken kijken?

Ik wens je in ieder geval veel kijkplezier en alvast fijne kerstdagen! Als je nog tips nodig hebt voor leuke films, check dan ons speciale movie topic. Mocht je nog aanvullende vragen hebt, hoor ik het graag!
Ik heb in de actieweken afgelopen zaterdag mijn mobiel abonnement verlengd. Ik kreeg daar een maand gratis Videoland bij. Dat abonnement zou na een maand vanzelf stoppen.
Ik heb gedaan wat er gevraagd werd, maar na inloggen gebeurt er niks.
Ik heb inmiddels 7 keer een verificatiecode gekregen en gebruikt. 7 keer gebeurt er na die code niks.
Als ik inlog op de Videoland app krijg ik de melding dat ik geen geldig abonnement heb.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MicKro,

Bedankt voor de aanvullende informatie! Ik zie inderdaad dat je op 17/12 jouw abonnement hebt verlengd. Dit nieuwe abonnement gaat in op 04/01/2017. Bij jouw huidige abonnement is nu Videoland toegevoegd. Ik zie niet terug dat je dit gratis zou krijgen, wel zie ik terug dat je 50% korting ontvangt op deze bundel. Je betaalt nu 4,49 euro per maand. Zodra jouw verlenging ingaat (op 04/01/2017) wordt jouw Videoland bundel verwijderd. Wat is jouw precies in de T-Mobile Shop hierover verteld? Kan het zijn dat je Knippr bedoelt? Daar hebben we wel een actie mee lopen dat je Knippr Basis twee maanden gratis kunt uitproberen. In de winkel heb je dan bij jouw verlenging hiervoor een speciale code ontvangen.

Natuurlijk zou Videoland het wel moeten doen! Heb je op deze pagina jouw 06-nummer ingevuld waarmee je ook nu bent ingelogd op het forum? Dus het nummer dat eindigt op -856? Kan het zijn dat je misschien een ander 06-nummer daar hebt ingevuld? Jouw Videoland bundel is alleen gekoppeld aan het 06-nummer waarmee je ook hier op het forum reageert. Als je via de pagina van Videoland het juiste nummer invult, ontvang je een sms met een verificatiecode. Als je deze code invult kan je verder een Videoland account aanmaken.

Hopelijk lukt het hiermee wel om een account aan te maken! Mocht het niet lukken, laat het dan weten. Dan gaan we kijken naar een oplossing!
In de T-mobile shop is gezegd dat ik Videoland een maand gratis mocht proberen en dat het na die maand automatisch zou stoppen. Overigens staat er niks over Videoland op de factuur. Ik zou een e-mail krijgen waarin staat wat ik moest doen en dan kon ik dezelfde avond nog genieten van wat Videoland te bieden heeft. De e-mail kwam ook direct. Ik heb thuis de aanwijzingen opgevolgd, zonder resultaat.
Aangezien ik maar een mobielnumner heb is dit het enige nummer dat ik gebruikt heb.
Als ik de verificatiecode die ik via SMS ontvang intoets gebeurt er vervolgens helemaal niets.
Ik wil me aanmelden via e-mail en niet via Facebook, LinkedIn of Google. Ik heb een RTL account, maar inloggen blijft nog steeds onmogelijk.
Ik ben naar de T-Mobile winkel terug gegaan. Met drie man zijn ze bijna driekwartier bezig geweest. Tot een van hun op het lumineuze idee kwam dat een nieuw toestel in de privémodus staat.
Nadat dit uitgezet was deed hij het wel.

Bedankt voor het meedenken!
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MicKro,

Ah super, goed om te lezen dat je er nu in ieder geval gebruik van kan maken! Bedankt voor je terugkoppeling.

Ik ben nogmaals voor je gaan kijken naar de Videoland bundel en hierbij zie ik dat je 4 maanden lang 50% korting krijgt op de bundel. Dit is dus een betere actie dan 1 maand gratis. 😉

Hoe bevalt Videoland? Wil je hier na de verlenging ook gebruik van maken? Dan zorgen wij er namelijk voor dat je na de vernieuwing opnieuw gebruik kan maken van de bovenstaande actie. Wil je dit liever niet dan zorgen wij ervoor dat de bundel de eerste maand gewoon gratis is en dat deze na de vernieuwing niet opnieuw ingeschakeld wordt.

Laat ons je voorkeur weten, dan maken wij het voor je in orde! Ik ben benieuwd naar je reactie en je ervaring met Videoland. 🙂
Mijn voorkeur gaat uit naar die ene maand gratis en dat het daarna stopt. Dat is ook afgesproken in de winkel.
Het aanbod van Videoland is dermate interessant dat ik aan die ene maand wel genoeg zal hebben.
Reputatie 6
Badge +17
Hoi MicKro,

Bedankt voor je reactie! Ik heb meteen in het systeem doorgevoerd dat de Videoland bundel per 17 januari stopgezet moet worden. Daarnaast heb ik een korting doorgevoerd zodat de overige 50% van de bundel die je wel moet betalen ook in mindering wordt gebracht. Zo heb je de eerste maand alsnog gratis Videoland kunnen gebruiken.

Als je Videoland niet hebt geselecteerd bij de vernieuwing, dan zal de bundel na de ingang van je vernieuwing automatisch opgeheven worden.

Ik hoop dat het hiermee is opgelost en dat alles nu duidelijk is. Als je aanvullende vragen hebt dan horen we het graag van je!
Aaanmelden bij videoland lukt niet, link geklikt met inloggen. Melding dat ik moet betalen via iDEAL. Ik heb het al weer opgezegd, wat een flop zooi.

Reageer