Beantwoord

Videoland aanvragen

Reputatie 2
Hallo

Ik zit te denken om Videoland te gaan proberen, na men vakantie.
Heeft T-mobile daar toevallig leuke aanbiedingen voor? Of is bijvoorbeeld het tegoed voor een extra zenderpakket ook te gebruiken als korting voor de Videoland dienst?

Groeten Stefan
icon

Beste antwoord door Hajar 10 mei 2019, 12:35

Hi Stefan,

Wat leuk dat je Videoland wilt gaan nemen. Ik maak er zelf ook gebruik van en er staan een paar goede series op! Heb je een mobiel abonnement bij ons? Videoland is namelijk alleen verkrijgbaar in combinatie met een mobiel abonnement. Op deze pagina kun je alles over Videoland lezen. Hoe je het kan aanvragen en activeren. Kom je zo verder?

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten! 😊

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Stefan,

Wat leuk dat je Videoland wilt gaan nemen. Ik maak er zelf ook gebruik van en er staan een paar goede series op! Heb je een mobiel abonnement bij ons? Videoland is namelijk alleen verkrijgbaar in combinatie met een mobiel abonnement. Op deze pagina kun je alles over Videoland lezen. Hoe je het kan aanvragen en activeren. Kom je zo verder?

Als je nog andere vragen hebt, laat het vooral weten! 😊
Reputatie 2
Hallo Hajar

Ik heb ook een mobiel abonnement bij jullie, daarom dacht ik al om misschien het te goed voor extra zenderpakket hiervoor in te willen zetten. Die pagina waar je naar verwijst had ik gister al gevonden maar zag daar totaal niets van kosten bijstaan.
Heb jij daar meer duidelijkheid over?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stefan,

Als je naar My T-Mobile gaat en kiest voor Bundels aanpassen dan zie je Videoland staan. Momenteel is er een actie en krijg je 50% korting op 1 maand Videoland. Normaal gesproken kost de bundel €8,99 en je betaalt voor die eerste maand € 4,49. Kom je er zo uit? Ik wens je veel kijk plezier!

Reageer