Beantwoord

Videoland activeren

• 13 januari 2017
  • 3 reacties
  • 615 Bekeken

Een goededag,

Ik probeer al een tijdje mijn videoland te activeren. Maar elke keer als ik wil afronden vraagt videoland om 1 cent over te maken. Volgens mij is dat niet nodig als ik een bundel hebt via t-mobile.
Ik heb alle stappen gevolgd volgens t-mobile en al meerde keren een sms gehad met een code om in te loggen.
Hoe kan ik de stap ontwijken dat ik geen 1 cent hoef over te maken en hoe kan ik dan zien dat de abbonnement dan wel vie t-mobile loopt en niet via videoland?

Groet Ed
icon

Beste antwoord door David 13 januari 2017, 15:58

Hoi Ed,

Jammer dat je nog niet bent aangemeld bij Videoland! :S

Volgens mij is de één cent bedoeld voor proefabonnementen, maar ik weet niet 100% zeker of Videoland deze restrictie ook heeft voor T-Mobile abonnementen. Probeer je te registreren via de link die je via de e-mail van ons hebt ontvangen? Via die link krijg je vervolgens een code om te verifiëren. Dat is ook deze pagina als het goed is.

Laat je weten of het inderdaad via die route is waarop je de bundel probeert te activeren? 🙂
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ed,

Top dat het gelukt is! Al goede series/films aan het kijken? Ik begreep dat The Young Pope erg goed was, maar ben er zelf nog niet aan begonnen. 😉
Hoi David,

Top het is nu wel gelukt , en bevestiging dat dit via T-Mobile gaat.
Hoefde in dit geval dus geen 1 cent te betalen.

Groet Ed
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Ed,

Jammer dat je nog niet bent aangemeld bij Videoland! :S

Volgens mij is de één cent bedoeld voor proefabonnementen, maar ik weet niet 100% zeker of Videoland deze restrictie ook heeft voor T-Mobile abonnementen. Probeer je te registreren via de link die je via de e-mail van ons hebt ontvangen? Via die link krijg je vervolgens een code om te verifiëren. Dat is ook deze pagina als het goed is.

Laat je weten of het inderdaad via die route is waarop je de bundel probeert te activeren? 🙂

Reageer