Beantwoord

videoland activeren - geen toegang tot deze funcionaliteit

• 30 januari 2018
  • 3 reacties
  • 108 Bekeken

Goedendag,

Ik heb net een mobiel data unlimited abonnement afgesloten met videoland.
Nu wil ik deze activeren maar er staat:

Je hebt geen toegang tot deze functionaliteit
Je type abonnement of prepaid is hiervoor niet geschikt.

Hoe krijg ik deze werkend?
icon

Beste antwoord door Jaimy 31 januari 2018, 16:13

Hoi Jelmermm,

Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten!

Ik heb meteen even gekeken of de bundel wel goed is geactiveerd, en dat is het geval. Je zou dus gewoon lekker series en films moeten kunnen kijken.

Kun je eens de stappen op deze pagina doorlopen? Lukt het bijvoorbeeld om een account aan te maken? Lukt het toch niet, dan hoor ik graag bij welke stap het precies misgaat! Op die manier kan ik je het beste adviseren, zodat alles straks op rolletjes loopt. 😃
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Jelmermm,

Superleuk dat je een nieuw abonnement hebt afgesloten!

Ik heb meteen even gekeken of de bundel wel goed is geactiveerd, en dat is het geval. Je zou dus gewoon lekker series en films moeten kunnen kijken.

Kun je eens de stappen op deze pagina doorlopen? Lukt het bijvoorbeeld om een account aan te maken? Lukt het toch niet, dan hoor ik graag bij welke stap het precies misgaat! Op die manier kan ik je het beste adviseren, zodat alles straks op rolletjes loopt. 😃
Bedankt voor de reactie.
De bundel is waarschijnlijk al toegevoegd bij het bestellen van mijn abonnement, maar ik heb geen mail of sms ontvangen.

tevens staat er nog in een rood vlak dat mijn abonnement niet geschikt is.
Als ik het telefoonnummer invoer voor de sms, ontvang ik deze ook niet.
Reputatie 7
Badge +20
Hi jelmermm,

Dankjewel voor je reactie! Ik kijk graag met je mee voor een oplossing! Zou je het volgende kunnen proberen: Ga naar deze pagina, vul je gegevens in, vul je e-mail adres in, kies wachtwoord vergeten en dan kun je inloggen als het goed is.

Laat je even weten of het zo lukt?

Reageer