Beantwoord

videoland activeren lukt niet

• 16 juli 2019
  • 1 reactie
  • 788 Bekeken

Ik heb via de t-mobile app Videoland aangevraagd. Ik heb de aanmeldingsmail gekregen en de link er in werkt ook gewoon. Ik heb mijn 06 nummer ingevoerd en daarna de bevestigingscode. Hierna gaat het fout. De site zegt dat hij een account aan het aanmaken is en blijft heel lang laden. Daar blijft de site hangen. Ik weet niet hoe ik verder moet en heb dus nog steeds geen Videoland waar ik wel voor betaal. Wat moet ik doen dat het wel werkt?
icon

Beste antwoord door Jaimy 17 juli 2019, 13:58

Hoi Romysarahh,

Dat is gek zeg, maar geen zorgen, we gaan ervoor zorgen dat dit helemaal goedkomt.

Heb je al eens geprobeerd de aanmelding via een ander apparaat te voltooien, en via een andere webbrowser? Dit kan nog wel eens het verschil uitmaken!

Lukt dit niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Videoland zelf. Zij zullen vragen om een Chain ID, dat is: 17050743. Videoland is bereikbaar via 088-1232456 (12:00-22:00).

Laat je ons weten of het lukt?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Romysarahh,

Dat is gek zeg, maar geen zorgen, we gaan ervoor zorgen dat dit helemaal goedkomt.

Heb je al eens geprobeerd de aanmelding via een ander apparaat te voltooien, en via een andere webbrowser? Dit kan nog wel eens het verschil uitmaken!

Lukt dit niet, dan raad ik je aan om contact op te nemen met Videoland zelf. Zij zullen vragen om een Chain ID, dat is: 17050743. Videoland is bereikbaar via 088-1232456 (12:00-22:00).

Laat je ons weten of het lukt?

Reageer