Beantwoord

Videoland activeren werkt niet

Reputatie 2
Hallo,

Vandaag een Videoland voordeelbundel geactiveerd op mijn abonnement. Ik kreeg een mailtje en de volgende instructies opgevolgd ( 06 ingegeven...code... e-mail geactiveerd) Echter, als ik wil inloggen ,zegt Videoland ,hoe ik wil betalen ect ect.. de betaling verloopt toch via tmobile... dus heb ik dit genegeerd, maar kan niet verder omdat er eerst betaald moet worden. Hoe kan ik inloggen zonder weer een betaling te doen op Videoland...graag een oplossing....tevens krijg ik geen reacties op de Facebook Messenger....

icon

Beste antwoord door Jaimy 12 februari 2019, 09:56

Hoi Stef1978,

Het spijt me, ik denk dat mijn collega Hajar het niet helemaal begreep - we zijn allemaal maar mensen! :)

Ik heb direct voor jou het Chain ID opgezocht en deze in een privéberichtje naar je toegestuurd.

Hopelijk kom je daarmee verder bij Videoland. Succes ermee en laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 2
tmobile mag ik het chain id....voor Videoland ,dank
Reputatie 2
Hello.....contact...jeetje wat mag het allemaal duren zeg.....
Reputatie 7
Badge +20
Hi Stef,

Wij pakken alle vragen op volgorde op en doen ons best om iedereen zo snel mogelijk te helpen. 😉

Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je Videoland bundel is toegevoegd. Je hebt als het goed is ook een e-mail ontvangen waarop precies staat hoe je een account kan aanmaken. Als je via deze pagina een account aanmaakt dan zou het wel moeten werken.

Laat je even weten of je zo verder komt? Ik wens je veel kijkplezier!
Reputatie 2
Zucht....u leest niet. Mag ik het chain id, zodat videoland er verder mee kan.

Ik heb alles gedaan zo is aangegeven. Echter geeft hij aan of ik per ideal, paypal of creditcard wil betalen...maar ik betaal via tmobile dus dat hoor ik dan niet te zien.
Ergens is iets fout gegaan met het registeren van het email adres.. ik hoor graag en ontvang het chain id van u.
Reputatie 2
Kijk plezier? Hier nog steeds geen oplossing....
Reputatie 6
Badge +19
Hoi Stef1978,

Het spijt me, ik denk dat mijn collega Hajar het niet helemaal begreep - we zijn allemaal maar mensen! :)

Ik heb direct voor jou het Chain ID opgezocht en deze in een privéberichtje naar je toegestuurd.

Hopelijk kom je daarmee verder bij Videoland. Succes ermee en laat het ons weten als we je nog ergens mee kunnen helpen!
Mag ik aub ook een Chain ID heb precies hetzelfde probleem dank u
Reputatie 7
Badge +20
Hi snelaub,

Ik heb je het chain ID via een privébericht naar je gestuurd! Hopelijk kom je daarmee verder!

Reageer