Vraag

Videoland: Activeringsmail werkt niet

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie
Hallo,

ik heb vorige week Videoland toegevoegd aan mijn abonnement. Heb netjes de instructies gevolgd om account te maken totdat ik de activeringsmail ontvangen heb. Maar bij het activeren gebeurde er niks. Heb geprobeerd in te loggen maar ook dat werkt niet. Heb meerdere pogingen geprobeerd maar helaas zonder geluk. Ook via Chrome geprobeerd maar ook dat werkte niet. Ook al contact gehad met Videoland maar hebben tot nu geen oplossing. Nu heb ik n abonnement Videoland maat kan geen gebruik maken van hun diensten. Hellup?! Wat te doen?! Gr. Noelle

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hoi Noelle,

Dat is niet best, je wilt natuurlijk wel gelijk gaan genieten van al die series en films!

Gaat het dan uiteindelijk mis op de website van Videoland, wanneer je de code uit de mail moet bevestigen? Of gaat het pas mis bij het daadwerkelijke inloggen? Kopieer en plak je de code of neem je deze handmatig over? Soms wil het met kopiëren en plakken nog wel eens gebeuren dat er ongewenst een spatie mee wordt gekopieerd en dan gaat het mis en wordt de code niet herkend, wellicht is dat waar het verkeerd gaat?

Mocht het dit niet zijn, zou je dan een screenshot toe kunnen voegen van de pagina waar het verkeerd gaat? Dan weten we iets beter waar we aan moeten denken en waar we het zoeken moeten! We gaan er sowieso alles aan doen om je zo snel mogelijk kijkplezier te geven!

Houd je ons op de hoogte, Noelle? We helpen je zo spoedig mogelijk verder!
Bedankt voor je reactie maar ondertussen is probleem opgelost!
Reputatie 7
Badge +17
Hi Nawalla,

Fijn om te horen! Veel kijkplezier! 🙂

Reageer