Beantwoord

Videoland dubbel aangevraagd

• Anonymous
  • 0 reacties
Beste
ik heb vandaag videoland aangevraagd. Maar ik per ongeluk ook voor mijn dochter aangevraagd. Ik deze weer willen beindigen maar dat gaat helaas niet meer. Ik wil maar 1 abonnement voor ons gezin en niet twee. Kunt u dit in orde maken.
Graag bevestigen. Dank
satish biere
icon

Beste antwoord door Hajar 3 juli 2018, 12:22

Hi Satish,

Wat leuk dat je gebruik gaat maken van Videoland. Je kan met een Videoland account meerdere profielen aanmaken dus een account zou inderdaad voldoende zijn. Ik heb Videoland op het abonnement van je dochter stopgezet en vanaf nu heb je alleen op je eigen nummer een Videoland bundel. Op deze pagina kun je alle informatie over Videoland vinden.

Ik wens jullie heel veel kijkplezier! Als je nog vragen hebt of als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag! 🙂

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi Satish,

Wat leuk dat je gebruik gaat maken van Videoland. Je kan met een Videoland account meerdere profielen aanmaken dus een account zou inderdaad voldoende zijn. Ik heb Videoland op het abonnement van je dochter stopgezet en vanaf nu heb je alleen op je eigen nummer een Videoland bundel. Op deze pagina kun je alle informatie over Videoland vinden.

Ik wens jullie heel veel kijkplezier! Als je nog vragen hebt of als ik nog iets kan doen, hoor ik het graag! 🙂

Reageer