Beantwoord

Videoland niet meer actief

• 5 februari 2020
  • 3 reacties
  • 905 Bekeken

• heeft eerste post geplaatst
  • 1 reactie

Goedemiddag, de verlenging van mijn T-Mobile mobiel abonnement is per vandaag ingegaan. Ik had Videoland via dit abonnement, nu is sinds vandaag mijn Videoland account inactief. Moet ik nu opnieuw een abonnement afsluiten en een account aanmaken bij Videoland? Dat zou erg vervelend zijn! Ik hoor graag van jullie/iemand! Alvast bedankt!

Groetjes, Ginny

icon

Beste antwoord door Waqqas 5 februari 2020, 13:46

Hey @werfgin 

Dit vond ik in een ander topic.

Bij het verlengen van je Tmobile abonnement moet je opnieuw Videoland toevoegen aan het abonnement. Ga naar videoland.com/uitloggen. Want schijnbaar pakt je Videoland inlog dan niet je verlengde abonnement op en moet je uitloggen.

Dan ga je weer naar videoland.com/tmobile en voer je je 06nr in. Je krijgt weer een code via sms om in te loggen en voila, alles werkt weer!

.Videoland kan jou hier helemaal in verder helpen mocht het niet lukken, je kunt hiervoor de klantenservice bellen: 088-1232456. Ze zullen dan vragen naar je Chain ID.

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Hey @werfgin 

Dit vond ik in een ander topic.

Bij het verlengen van je Tmobile abonnement moet je opnieuw Videoland toevoegen aan het abonnement. Ga naar videoland.com/uitloggen. Want schijnbaar pakt je Videoland inlog dan niet je verlengde abonnement op en moet je uitloggen.

Dan ga je weer naar videoland.com/tmobile en voer je je 06nr in. Je krijgt weer een code via sms om in te loggen en voila, alles werkt weer!

.Videoland kan jou hier helemaal in verder helpen mocht het niet lukken, je kunt hiervoor de klantenservice bellen: 088-1232456. Ze zullen dan vragen naar je Chain ID.

Dankjewel @Waqqas, ben met jouw tips inmiddels weer online op hetzelfde account!👍

Groetjes, Ginny

Reputatie 7
Badge +18

Graag gedaan en veel kijkplezier verder 😎

Reageer