Beantwoord

Videoland opzeggen

• is nieuwsgierig
  • 0 reacties
Ik heb vorige maand videoland toegevoegd aan mijn bundel (er stond dat ik dit maandelijks kon opzeggen) .
Echter, een maand later, kan ik het én niet via de my-tmobile app opzeggen én niet via de website. Ik heb inmiddels het videoland abbonement voor de volgende maand moeten betalen zonder dat ik er gebruik van wil maken. Ik hoop dat het opgelost kan worden, want anders lopen deze extra kosten ook gewoon door.

Mvg,
Thijs
icon

Beste antwoord door Jaimy 19 juli 2018, 14:03

Hoi tg99,

Dat kunnen wij uiteraard oplossen, geen probleem!

Ik heb meteen even voor je in ons systeem gekeken en zie dat de dienst op 22 juli stopt. Is het je uiteindelijk dus toch gelukt de dienst op te zeggen?

Wat betreft de kosten hoef je je geen zorgen te maken, de facturen worden altijd voor de volgende maand opgemaakt, je betaalt altijd een maand vooruit. Hierdoor werd Videoland nog meegenomen in de factuur, maar dat zal natuurlijk gecorrigeerd worden op de volgende factuur!

Laat het me weten als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, ik help je er graag mee.

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hoi tg99,

Dat kunnen wij uiteraard oplossen, geen probleem!

Ik heb meteen even voor je in ons systeem gekeken en zie dat de dienst op 22 juli stopt. Is het je uiteindelijk dus toch gelukt de dienst op te zeggen?

Wat betreft de kosten hoef je je geen zorgen te maken, de facturen worden altijd voor de volgende maand opgemaakt, je betaalt altijd een maand vooruit. Hierdoor werd Videoland nog meegenomen in de factuur, maar dat zal natuurlijk gecorrigeerd worden op de volgende factuur!

Laat het me weten als je verder nog ergens hulp bij nodig hebt, ik help je er graag mee.

Reageer