Beantwoord

Videoland uitzetten

• 6 december 2017
  • 8 reacties
  • 200 Bekeken

IK KRIJG VIDEOLAND HOE DAN OOK MAAR NIET UIT MIJN BUNDEL!!!!HELP ME
icon

Beste antwoord door Hajar 8 december 2017, 08:29

Hi Emmie,

Ik zie dat het niet helemaal goed ging met je capslock. 😳 In ieder geval bedankt voor je verzoek. Je kan de bundel inderdaad niet zelf verwijderen via My T-Mobile en dus heb ik de videoland bundel verwijderd via ons systeem. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +10
Hallo emmiegeurts,

Hmm dat is vervelend. het lijkt er ook op dat er iets mis is met je toetsenbord.
Reputatie 5
Badge +10
Je bent aan het scheeuwen , maar wat bedoel je nou precies?
Oh ja dat was op mijn laptop die moet naar de maker maar ik krijg Videoland niet uit mijn bundel terwijl die er eigenlijk niet vast in zit
Reputatie 7
Badge +20
Hi Emmie,

Ik zie dat het niet helemaal goed ging met je capslock. 😳 In ieder geval bedankt voor je verzoek. Je kan de bundel inderdaad niet zelf verwijderen via My T-Mobile en dus heb ik de videoland bundel verwijderd via ons systeem. Hopelijk is hiermee alles naar wens!
In mijn bundel staat die nog gaat dat na deze maand automatisch weg?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Emmie,

Het kost altijd wat tijd om dit te verwerken in My T-Mobile, maar de bundel is direct verwijderd. Als het goed is, zie je deze bundel nu ook niet meer staan in My T-Mobile! 🙂
En nog een ander dingetje toen ik mijn contract had afgesloten stond er dat het 37 euro was maar nu is het ineens 42 euro
Reputatie 4
Badge +13
Hey Emmie,

Ik heb je een privébericht gestuurd om dit zo snel mogelijk voor je op te lossen. Meer betalen dan afgesproken is natuurlijk niet de bedoeling! Ik hoor het graag van je.

Reageer