Beantwoord

Visual Voicemail

  • 2 juli 2016
  • 1 reactie
  • 75 Bekeken

beste, Ik heb onlangs contract vernieuwd naar nieuw contract maar ben mijn visual voicemail functionaliteit kwijt. Volgens nieuwe contract is het er wel onderdeel van. Graag advies
icon

Beste antwoord door KoenM 2 juli 2016, 20:22

beste, Ik heb onlangs contract vernieuwd naar nieuw contract maar ben mijn visual voicemail functionaliteit kwijt. Volgens nieuwe contract is het er wel onderdeel van. Graag advies

Hallo Pim,

Welkom op het forum!

Wanneer je inlogt op je eigen My T-Mobile kun je bij 'Abonnement aanpassen' zien of je Visual Voicemail aan/uit staat. Hier kun je hem eventueel weer activeren/aanzetten.

Laat je weten of het gelukt is!?
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
beste, Ik heb onlangs contract vernieuwd naar nieuw contract maar ben mijn visual voicemail functionaliteit kwijt. Volgens nieuwe contract is het er wel onderdeel van. Graag advies

Hallo Pim,

Welkom op het forum!

Wanneer je inlogt op je eigen My T-Mobile kun je bij 'Abonnement aanpassen' zien of je Visual Voicemail aan/uit staat. Hier kun je hem eventueel weer activeren/aanzetten.

Laat je weten of het gelukt is!?

Reageer