Beantwoord

Visual voicemail

• 10 november 2016
  • 11 reacties
  • 227 Bekeken

Goedenavond, heb net Mn visual voicemail gestopt na gratis (cadeau)maand. Is mij niet duidelijk of alles goed is gegaan en vooral of mijn verlengde engewijzigde abonnement (+reeds ontvangen toestel) per februari 2017 nog wel goed geregistreerd staat.
icon

Beste antwoord door Hajar 11 november 2016, 14:58

Hi Moi56,

Wat super dat je jouw abonnement hebt verlengd! Dit is helemaal goed gegaan. Op 6 februari 2017 gaat je nieuwe abonnement in. Ik zie inderdaad dat Visual Voicemal op 11-11 is stopgezet aangezien de maand alweer om is. Wil je hier weer gebruik van maken? Ik kan jou gratis 2 maanden Visual Voicemail aanbieden als je wilt.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! :8
Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hi Moi56,

Wat super dat je jouw abonnement hebt verlengd! Dit is helemaal goed gegaan. Op 6 februari 2017 gaat je nieuwe abonnement in. Ik zie inderdaad dat Visual Voicemal op 11-11 is stopgezet aangezien de maand alweer om is. Wil je hier weer gebruik van maken? Ik kan jou gratis 2 maanden Visual Voicemail aanbieden als je wilt.

Ik hoor graag van je of je daar interesse in hebt! :8
Dank voor je snelle reactie:) ben superblij met mijn nieuwe IPhone 7 uiteraard al in gebruik ! Zal graag gebruik maken van je aanbod van 2 gratis maanden Visual Voicemail. Ik moet zeggen dat ik V.V. een erg leuke extra vind. Dank hiervoor.
Reputatie 7
Badge +20
Hoi Moi56,

Ik neem het stokje even over van Hajar. 🙂 De 2 maanden Visual Voicemail is nu geactiveerd en loopt tot 12 januari. Daarna kun je de bundel ook zelf weer aanzetten als je er toch weer gebruik van wilt maken.

Als wij nog iets voor je kunnen doen, laat het ons weten!
Op het moment van ontvangen van sms betreffende de afloop van de gratis visual voicemail op 11-11 heb ik deze stop gezet. Echter in mijn factuur van heden staat het bedrag voor de nieuwe maand er toch bij? Hoop dat dat een vergissing is aangezien het verlengings aanbod direct lijkt te zijn Ingegaan ?
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moi56,

Ik heb je factuur direct erbij gepakt en zie dat de 100% korting op Visual Voicemail voor november nog niet is toegevoegd. Voor december tot en januari is die wel correct toegevoegd en dat zal ook zichtbaar zijn op je facuur. Ik heb voor nu €2 vergoeding toegevoegd aan je eerstvolgende factuur om de kosten van Visual Voicemail te vergoeden! ;)

Als je nog andere vragen hebt, hoor ik het graag! Ik wens je veel plezier met Visual Voicemail!
Dank voor een de wederom snelle reactie en de uitstekende oplossing.
Reputatie 7
Badge +20
Dank voor een de wederom snelle reactie en de uitstekende oplossing.

Graag gedaan hoor! Als je in de toekomst weer vragen hebt, laat het mij dan weten.

PS: zou je jezelf eens willen voorstellen in dit topic? We zijn wel benieuwd naar wie je bent en wat je van het forum vindt! 😳
Bijzonder jammer dat visual voicemail nu weer in rekening wordt gebracht ! Ik ging ervan uit dat dit bij mijn Nieuws abonnement behoorde want heb er uit niet zelf om verzocht. Dit is voor mij (zeker voor deze prijs ) géén toegevoegde waarde. Waar is dit mis gegaan zodat ik dit in de toekomst kan vermijden?
Reputatie 6
Badge +17
Hoi Moi56,

Begrijpelijk dat je hier duidelijkheid over wilt! Ik heb allereerst jouw bericht even verhuisd naar jouw vorige topic over hetzelfde onderwerp. Zo houden we alles overzichtelijk bij elkaar :)

Terug naar jouw vraag: ik heb gelijk in het systeem gekeken en ik zie dat je bij jouw verlenging hebt gekozen voor Visual Voicemail. Dit heb je ook in een bevestiging van jouw contract gekregen en hiermee ben je akkoord gegaan. Had je jouw bevestiging destijds bekeken? Daar staat ook op dat je twee maanden 100% korting krijgt op de Visual Voicemail bundel en dat je daarna 1,99 euro per maand ervoor gaat betalen. Deze korting liep dus tot en met 05/04/2017, aangezien jouw verlenging inging op 06/02/2017. Je kunt ook jouw Visual Voicemail bundel gewoon uitzetten via My T-Mobile bij Bundels aanpassen. Je kunt zo'n situatie in de toekomst voorkomen door in je agenda bijvoorbeeld een reminder te zetten als de twee gratis maanden zijn afgelopen. Dan kun je 'm verwijderen via My T-Mobile.

Ik heb de bundel nu in ieder geval voor je verwijderd. Als je 'm in de toekomst toch weer wilt toevoegen, kan dat ook via My T-Mobile bij Bundels aanpassen.

Ik wens je een heel fijn paasweekend toe en als ik nog ergens bij kan helpen, hoor ik het graag!
Ik ging er dus per abuis van uit dat de visual voicemail erbij hoorde, dank dat je deze hebt uitgezet en voor de, als altijd, snelle reactie.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Moi56,

Graag gedaan namens Thalina! :8 Ik wens je een heel fijn paasweekend!

Reageer