Beantwoord

Visual voicemail inschakelen na verlenging

  • 27 december 2016
  • 3 reacties
  • 58 Bekeken

Goedenmorgen!

Sinds vandaag is mijn nieuwe abbonoment ingegaan, maar ik zie dat ik geen visual voicemail meer heb, is er nog een mogelijkheid dat ik dat bij dit abbonoment kan krijgen?

Met vriendelijke groet,

Rick Askamp
icon

Beste antwoord door David 28 december 2016, 12:47

Hey Rick,

Dit is zeker nog mogelijk! Je kunt via My T-Mobile onder het kopje 'Bundels aanpassen' Visual Voicemail weer inschakelen. Ik had dit ook gelijk voor je willen doen, maar wil niet te brutaal zijn en dit zomaar voor jou doorvoeren. Het kan dus wel gewoon! :)

Als wij je echter toch nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +20
Hey Rick,

Dit is zeker nog mogelijk! Je kunt via My T-Mobile onder het kopje 'Bundels aanpassen' Visual Voicemail weer inschakelen. Ik had dit ook gelijk voor je willen doen, maar wil niet te brutaal zijn en dit zomaar voor jou doorvoeren. Het kan dus wel gewoon! :)

Als wij je echter toch nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we het graag!
Hey David!

Tnx man ik heb het gevonden! Zo'n handige functie, misschien handig om altijd gratis bij het abbonoment te geven 😛. Bedankt voor de hulp :)

Met vriendelijke groet,

Rick Askamp
Reputatie 7
Badge +20
Graag gedaan, Rick! 🙂 Fijne jaarwisseling!

Reageer