Beantwoord

Visual Voicemail: tijd om het gratis te maken

  • 13 oktober 2016
  • 1 reactie
  • 99 Bekeken

l.s.

Wordt het niet eens tijd om Visual Voicemail gratis te maken? Ik heb het nu nog op mijn abbo zitten, maar zal het bij een volgende abbo niet meer nemen.
De voordelen wegen niet op tegen de kosten (2 euro/maand). Zo vaak bel je/ik niet meer. Facetime (audio) en whatsapp call hebben dat al overgenomen en ook voicemails worden nog amper achter gelaten.
Mijn advies aan T-mobile: maak het gratis.
icon

Beste antwoord door Sam- 14 oktober 2016, 12:47

Hallo fritsveer,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Het is begrijpelijk dat je minder of niet wilt betalen van diensten die je weinig gebruikt. We waarderen je input en feedback en nemen dit zeker mee.

Op dit moment krijg je in de meeste gevallen ook een korting op de Visual Voicemail bundel als je een vernieuwing doet. Tijdens sommige acties is de bundel zelfs gratis bij het aangaan van het contract.

Ik zie dat jij momenteel buiten je contractperiode bent. Dit betekent dat je weer kan vernieuwen. Je maandkosten stijgen na de einddatum van je contract, dit komt doordat je kortingen komen te vervallen. Wil je weer gebruik maken van de meest voordelige tarieven dan bellen we je graag voor een mooi aanbod. Laat ons dan weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen uit gaan komen. 😉
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +17
Hallo fritsveer,

Welkom op het T-Mobile Forum! Leuk om je hier te zien.

Het is begrijpelijk dat je minder of niet wilt betalen van diensten die je weinig gebruikt. We waarderen je input en feedback en nemen dit zeker mee.

Op dit moment krijg je in de meeste gevallen ook een korting op de Visual Voicemail bundel als je een vernieuwing doet. Tijdens sommige acties is de bundel zelfs gratis bij het aangaan van het contract.

Ik zie dat jij momenteel buiten je contractperiode bent. Dit betekent dat je weer kan vernieuwen. Je maandkosten stijgen na de einddatum van je contract, dit komt doordat je kortingen komen te vervallen. Wil je weer gebruik maken van de meest voordelige tarieven dan bellen we je graag voor een mooi aanbod. Laat ons dan weten op welke dagen en tijdstippen je het best bereikbaar bent. Ik ben ervan overtuigd dat we er samen uit gaan komen. 😉

Reageer