Beantwoord

Visual Voicemail uitschakelen


Geachte medewerker,

Bij het verlengen van mijn abonnement zie ik in het contract dat visual voicemail is toegevoegd.

Kunt u deze uitzetten?
icon

Beste antwoord door Issam 11 juni 2018, 13:27

Hoi hoi Ptonfo,

Leuk om je hier op de community te zien en gaaf dat je weer hebt verlengd. Ik help je hier natuurlijk graag bij.

Ik ben gelijk in het systeem gaan kijken wat er precies gepland staat voor jouw vernieuwing en het lijkt er op dat de bundel niet geactiveerd zal worden. Mocht dit na de ingang van je vernieuwing toch gebeuren, dan kan je dit natuurlijk gewoon bij ons aangeven. Wij zorgen er dan voor dat de bundel wordt gedeactiveerd en dat eventueel gemaakte kosten worden vergoed. Je hebt het immers op tijd bij ons aangegeven. ;)

Als je verder nog vragen hebt dan staan we voor je klaar ptonfo!

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +16
Hoi hoi Ptonfo,

Leuk om je hier op de community te zien en gaaf dat je weer hebt verlengd. Ik help je hier natuurlijk graag bij.

Ik ben gelijk in het systeem gaan kijken wat er precies gepland staat voor jouw vernieuwing en het lijkt er op dat de bundel niet geactiveerd zal worden. Mocht dit na de ingang van je vernieuwing toch gebeuren, dan kan je dit natuurlijk gewoon bij ons aangeven. Wij zorgen er dan voor dat de bundel wordt gedeactiveerd en dat eventueel gemaakte kosten worden vergoed. Je hebt het immers op tijd bij ons aangegeven. ;)

Als je verder nog vragen hebt dan staan we voor je klaar ptonfo!

Reageer