Beantwoord

Visual voicemail werkt niet goed op iPhone 7

• 2 maart 2017
  • 7 reacties
  • 245 Bekeken

Iphone 7 . Visual voicemail werkt niet naar behoren! Heel soms wel, meestal niet !
Wie heeft zelfde ervaring ?
icon

Beste antwoord door David 4 maart 2017, 10:11

Hey Jomabai,

Yes, Thalina is van T-Mobile, net als ik. 🙂 Je herkent ons aan het T-Mobile logo bij ons profiel, dan weet je dat je het tegen één van ons hebt!

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega en dat zij een case voor je heeft aangemaakt. Hopelijk lukt het op die manier om te achterhalen wat er nou precies verkeerd gaat bij jouw visual voicemail.

Je hebt ook met haar gesproken over Deezer die niet goed lijkt te staan, aangezien je steeds meldingen krijgt dat je een gratis account hebt. Zij heeft toen aangegeven dat het beste is om even helemaal opnieuw te registreren. Op deze pagina vind je hier een stappenplan voor en met deze instructies zou het dan moeten lukken om je correct te registreren voor Deezer. Had je dit ook al geprobeerd? Hopelijk kun je gauw genieten van je lievelingsnummers! :)

Laat je ons weten of alles gelukt is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 6
Badge +17
Hoi Jomabai,

Ai, dat is niet fijn! Wat gebeurt er precies als het niet werkt? Krijg je een foutmelding, zo ja welke? Werkt het toevallig steeds bij een persoon niet als je daarvan een voicemail hebt of is dat wisselend?

Kun je controleren of je de laatste software update hebt op jouw iPhone? Als je die hebt, kun je dan eens jouw instellingen herstellen? Dit doe je door in jouw iPhone te gaan naar Instellingen (Settings) > Algemeen (General) > Stel opnieuw in (Reset) > Herstel alle instellingen (Reset all settings). Zet vervolgens jouw toestel helemaal uit en daarna weer aan. Houd er rekening mee dat met het herstellen van 'herstel alle instellingen' geen data verloren gaat, maar wel alle instellingen op het toestel waaronder de WiFi gaan verloren. Kies niet per ongeluk voor de optie 'wis alle inhoud en instellingen', dan wordt het complete toestel gewist.

Ik ben benieuwd naar jouw bevindingen!
Hoi Thalina,
Bedankt voor je reactie !

Als ik visual voicemail open en op een nieuw bericht druk, dan springt ie na 1 seconden weer terug naar het overzicht van berichten. Ik moet soms wel tien keer drukken en dan binnen een seconde op de play knop drukken. Dan werkt het !
Is heel heel hinderlijk als je even snel je berichten wil afluisteren.

Ik ga de instellingen herstellen zoals je aangaf. Welke instellingen worden nog meer gewist naast de wifi ?

Ben jij overigens van T mobile ?
Wat ik heb nog een vraag namelijk .

Dat gaat over Deezer. Ik heb een zakelijk abonnement inclusief Deezer voor de van mijn contractperiode van 2 jaar..
Ik heb een account aangemaakt op mijn pc, maar op mijn telefoon blijft ie maar aangeven dat mijn proefperiode is afgelopen en dat ik een abonnement kan afsluiten.
Maar ik heb een betaalde account in mijn telefoonabonnement !

Ik hoor graag van je ?

Gr.

Jomabai !
Reputatie 7
Badge +20
Hey Jomabai,

Yes, Thalina is van T-Mobile, net als ik. 🙂 Je herkent ons aan het T-Mobile logo bij ons profiel, dan weet je dat je het tegen één van ons hebt!

In ons systeem zie ik dat je gisteren ook contact hebt gehad met mijn collega en dat zij een case voor je heeft aangemaakt. Hopelijk lukt het op die manier om te achterhalen wat er nou precies verkeerd gaat bij jouw visual voicemail.

Je hebt ook met haar gesproken over Deezer die niet goed lijkt te staan, aangezien je steeds meldingen krijgt dat je een gratis account hebt. Zij heeft toen aangegeven dat het beste is om even helemaal opnieuw te registreren. Op deze pagina vind je hier een stappenplan voor en met deze instructies zou het dan moeten lukken om je correct te registreren voor Deezer. Had je dit ook al geprobeerd? Hopelijk kun je gauw genieten van je lievelingsnummers! :)

Laat je ons weten of alles gelukt is? Als we je nog ergens bij kunnen helpen, dan horen we dat graag van je!
Hoi,

Ik heb exact hetzelfde probleem. Waardeloos.

Instellingen hersteld. Werkt niet.

Kan iemand de bundel misschien uit en aan zetten? Misschien dat dat helpt.

Groet
Onderwijl contact gehad. Aan jullie kant reset van alles. Hier reset en restart. Het werkt wel weer. Maar het blijft niet helemaal goed werken, met dat ik meerdere keren een berichtje aan moet klikken voor het werkt.. Beetje jammer.

Maargoed, thanks en groeten
Reputatie 7
Badge +20
Hi Luud Rubbers,

Jammer dat het na de reset nog steeds niet goed werkt! :S

Om alles uit te sluiten, ben ik wel benieuwd of je de laatste software op jouw toestel hebt staan? Kun je bij de instellingen van jouw toestel de netwerkinstellingen eens herstellen? Je raakt dan geen data kwijt, maar wel alle instellingen op het toestel waaronder de WiFi-netwerken gaan verloren. Het is dus handig om dit even in je achterhoofd te houden!

We horen graag van je of het effect heeft gehad!
Hi David, dank voor je reactie. Ik ga niet al mijn wifi wachtwoorden wegdoen, omdat dat 'misschien' kan helpen.

Mijn software is up2date.

Laat maar zitten verder.

Later.

Reageer