Beantwoord

Voordeelbundel

• 18 februari 2013
  • 4 reacties
  • 204 Bekeken

Ik heb een Comfort XL voordeelbundel. Mijn belminuten daarvan zijn op. Nu heb ik beltegoed gekocht om de bundel opnieuw te activeren. Dit lukt niet omdat mijn vorige bundel nog niet is verlopen. Hoe kan ik de vorige opzeggen en de nieuwe activeren?
icon

Beste antwoord door Tom 18 februari 2013, 17:09

@Rosye Welkom op het forum!

Je zult eerst het resterende data- en sms tegoed van je vorige Comfort XL bundel moeten opmaken of wachten totdat deze verloopt. Je kunt eventueel een belbundel aanschaffen.
Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 5
@Rosye Welkom op het forum!

Je zult eerst het resterende data- en sms tegoed van je vorige Comfort XL bundel moeten opmaken of wachten totdat deze verloopt. Je kunt eventueel een belbundel aanschaffen.
Goedemorgen . Ik heb bij mijn bundels travel&surf staan maar heb dat nooit aangevraagd. Mijn vraag is; betaal ik daar voor groetjes hans
Reputatie 5
@deleeuw43 Welkom op het forum!

Voor Travel & Surf worden geen kosten gerekend. Wanneer deze bundel actief is heb je de mogelijkheid om in het buitenland dag- of weekpassen te kopen om zo daar voordelig gebruik te maken van mobiel internet. Wanneer je geen pas in het buitenland aanschaft maak je geen kosten.
Tom bedankt voor je antwoord

Reageer