Beantwoord

Voordeelbundel bij verkeerd abonnement terugdraaien

• 29 september 2014
  • 2 reacties
  • 72 Bekeken

Via de T-mobile app heb ik 2 gebruikers ingesteld. Mijn vrouw en ik. Op de gebruikersnaam van mijn vrouw heb ik een aanvullende bundel geselecteerd onbeperkt internet maandelijks opzegbaar. Tot mijn grote verbazing zie ik dat die bundel is toegevoegd aan mijn eigen abonnement. Dat wil ik niet want ik ben nog nooit over mijn databundel gegaan.ben daarbij vervalt mijn abonnement deze maand. Ik weet daarnaast 1000 % zeker dat ik heb gekozen voor maandelijks opzegbaar. Toch kan ik deze bundel niet verwijderen in mijn T Mobile.
icon

Beste antwoord door Chris076 6 oktober 2014, 10:56

Hallo Erik,

Goed dat je dit even bij ons navraagt. 🙂 Ik zie dat je de vaste bundel hebt geactiveerd. De bundel die je maandelijks kunt uitzetten, kun je ná de eerste maand deactiveren. Omdat ik begrijp dat dit niet de bedoeling was, heb ik de bundel voor je verwijderd. 🙂 Dit kun je binnen een aantal uur terugzien op jouw My T-Mobile pagina.
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Hallo Erik,

Goed dat je dit even bij ons navraagt. 🙂 Ik zie dat je de vaste bundel hebt geactiveerd. De bundel die je maandelijks kunt uitzetten, kun je ná de eerste maand deactiveren. Omdat ik begrijp dat dit niet de bedoeling was, heb ik de bundel voor je verwijderd. 🙂 Dit kun je binnen een aantal uur terugzien op jouw My T-Mobile pagina.
Hallo Chris.
Bedankt voor de prima service!
Maar ik had toch echt geklikt op de maandelijks opzegbare bundel. In ieder geval is het opgelost nu. Klasse!

Reageer