Beantwoord

Voordeelbundel EU internet vs 250MB uit je bundel

• 4 april 2016
  • 1 reactie
  • 118 Bekeken

Ik heb een voordeelbundel EU internet a 14,95 euro per maand. Nu kun je in het buitenland internetten door gebruik te maken van je eigen NL internetbundel. Rijst bij mij de vraag of ik mijn voordeelbundel nu kan opzeggen? Nu de voorwaarden voor buitenland internet gebruik wijzigen wens ik dus gewoon gebruik te maken van de herziene voorwaarden en wil af van mijn dure EU internet bundel.
icon

Beste antwoord door Hajar 5 april 2016, 10:41

Hi noel van z,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van de Altijd EU internet bundel. Deze is gekoppeld aan je contract en kan dus niet opgezegd worden. Als je straks in de EU bent, gebruik je eerst de MB’s uit je Altijd EU Internet internetbundel. Daarna ga je, binnen de EU, over op de EU MB’s uit je Stel Samen & Stel Bij abonnement. Bereik je de limiet van deze bundel, dan ontvang je een sms en kun je een MB-aanvuller kopen, zoals je dat nu ook al gewend bent. Dus je hebt extra mogelijkheden om te internetten in de EU.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂
Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +20
Hi noel van z,

Welkom op ons Forum!

Goed dat jij je vraag hier stelt. Ik heb je gegevens erbij gepakt en zie dat je gebruik maakt van de Altijd EU internet bundel. Deze is gekoppeld aan je contract en kan dus niet opgezegd worden. Als je straks in de EU bent, gebruik je eerst de MB’s uit je Altijd EU Internet internetbundel. Daarna ga je, binnen de EU, over op de EU MB’s uit je Stel Samen & Stel Bij abonnement. Bereik je de limiet van deze bundel, dan ontvang je een sms en kun je een MB-aanvuller kopen, zoals je dat nu ook al gewend bent. Dus je hebt extra mogelijkheden om te internetten in de EU.

Als je nog andere vragen hebt, laat het mij weten! 🙂

Reageer