Beantwoord

Voordeelbundel internet

  • 22 april 2014
  • 1 reactie
  • 155 Bekeken

Ik wil via de my t mobile app mijn internetbundel verhogen. Ik krijg alleen steeds de melding dat de aanvraag niet verwerkt kan worden en dat ik het later opnieuw moet proberen. Alleen krijg ik deze melding elke keer.
icon

Beste antwoord door Chantal01 25 april 2014, 18:18

@lidia93
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelend dat het niet is gelukt om via My T-Mobile de internet bundel te verhogen. Ik zie in het systeem dat je hiermee gelukkig al bent geholpen door de telefonische klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan zien we ze graag tegemoet. 🙂
Bekijk origineel

This topic has been closed for comments

1 reactie

@lidia93
Welkom op het T-Mobile Forum. :)

Vervelend dat het niet is gelukt om via My T-Mobile de internet bundel te verhogen. Ik zie in het systeem dat je hiermee gelukkig al bent geholpen door de telefonische klantenservice. Mocht je nog vragen hebben, dan zien we ze graag tegemoet. 🙂