Beantwoord

Voordeelbundel of niet?

• 22 augustus 2014
  • 1 reactie
  • 48 Bekeken

Heb ik inmiddels anderhalf jaar een abonnement bij jullie, merk ik op dat ik van de 1500MB maar zo'n 500MB verbruik per maand. Heb ik vanaf het begin af aan ook een zogenaamd 'onbeperkt internet' bundel genomen wat ik dus eigenlijk niet nodig heb. Kom ik erachter dat ik dat niet kan uitzetten! Maar dit moet toch dienen als een VOORDEELBUNDEL?? Nu is en een NADEELBUNDEL aangezien ik dus al maanden voor niets betaal en ook zal blijven betalen... Of kun je alleen voordeelbundels bij dat bedrijf met dat rode logo aanpassen...??
icon

Beste antwoord door Bram 23 augustus 2014, 14:39

Hey Floris,

er zijn 2 verschillende varianten van de bundel. Eentje die vaststaat tot het einde van je abonnement en eentje die je per maand kunt opzeggen. Wanner je jouw abonnement hebt afgesloten met die vaste variant elke maand dan heb je hierdoor ook je toestel goedkoper gekregen. Ik kijk dus graag even wat voor jou van toepassing is en wat je destijds hebt afgesloten.

Wil je mij in een privébericht jouw mobiele nummer sturen?
Bekijk origineel

1 reactie

Hey Floris,

er zijn 2 verschillende varianten van de bundel. Eentje die vaststaat tot het einde van je abonnement en eentje die je per maand kunt opzeggen. Wanner je jouw abonnement hebt afgesloten met die vaste variant elke maand dan heb je hierdoor ook je toestel goedkoper gekregen. Ik kijk dus graag even wat voor jou van toepassing is en wat je destijds hebt afgesloten.

Wil je mij in een privébericht jouw mobiele nummer sturen?

Reageer