Beantwoord

voordeelbundel onbeperkt internet uitzetten

• 2 september 2013
  • 4 reacties
  • 313 Bekeken

Hallo T-Mobile
ik heb een voordeelbundel onbeperkt internet, maar deze wil ik uitzetten. Via My t-mobile geprobeerd alleen staat daar dan een andere prijs bij mijn abonnement en mijn korting staat daar niet bij vermeld. Het lukte wel om de bundel te verwijderen maar er stond dat ook dat mijn abonnement was gewijzigd en ik wil niet dat ik mijn korting verlies. Zou u mijn vooreeelbundel uit kunnen zetten. Alvast bedankt!
icon

Beste antwoord door Bram 4 september 2013, 13:15

@Valentine

Ik heb de bundel voor je uitgezet. 🙂
Bekijk origineel

4 reacties

Hoi Valentine, 

Welkom op het forum :D

waarom wil je je voordeelbundel uitzetten? 
Hoezo lukt het niet om hem uit te zetten? Heb je je voordeelbundel bij het begin van je abonnement toegevoegd? 
Want als het een onderdeel uitmaakt van je abonnement kan je het inderdaad tijdens de looptijd van je contract niet aanpassen... 

Is je vraag zo enigzins beantwoord?
Groetjes Tribaltim
Omdat ik mijn voordeelbundel niet meer nodig hebt, wil ik hem uitzetten.
Bundel zit niet vast aan mijn contract, ik heb hem aangezet omdat ik in mijn zomervakantie heel weinig via wifi verbonden was met internet.
Als ik inlog en aanvinkt dat ik deze bundel uit wil zetten, komt het op mij over dat ik mijn korting ( die ik bij het afsluiten van mijn abonnement 2 jaar ontvang) kwijt raakt, omdat de korting niet wordt vermeld. Ik ben dus bang dat ik het verkeerd doet en dan nog ruim een jaar vast zit aan een duur abonnement.
Dus mijn vraag is: kunt u deze bundel misschien voor mij uitzetten!
Groeten Valentine.
@Valentine

Ik heb de bundel voor je uitgezet. 🙂
Dank je wel!

Reageer