Voorwaarden/vragen Web'n'Walk (deel 1)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

380 reacties

Reputatie 2
Bij aankoop van je Sim Only moet je nog een web'n'walk standaard bundel erbij afsluiten. Bij 1-jarige abonnement, krijg je eerste 6 maanden gratis web'n'walk standaard (onbeperkt internet in Nederland). Na 6 maanden betaal je het volledige bedrag. Tussentijds stopzetten is niet mogelijk. De korting wordt op je factuur berekend.
Reputatie 2
Heeft iemand misschien een idee hoe je web'n'walk standaart in kan stellen bij je prepaid??
Reputatie 2
eeyy kunnen jullie mij helpen aub ik heb namelijk gratis 2 jarig internet gekregen. als het is goed heb ik normale web and walk maar hoe ik naar filmpjes ga via me mobiel staat er verbonden en dan ploep opnieuw proberen a.u.b wilt iemand helpen want heb al gebelt en ze zeiden iets met instellingen naar m.google.nl/m daarna ga naar GA maar ik zie helemaal geen ga ofzo. telefoon ook gereset niet geholpen help me pleasee!!!
Reputatie 2
Ik wil mijn contract verlengen, ik heb nu relax 150 (oude soort) en wil straks naar flex of relax 15. SIM ONLY. Wat gebeurd er in dat geval met mijn web'n'walk abonement?
Loopt dat automatisch door tegen dezelfde prijs/snelheid?
Reputatie 3
Deze discussie is gesloten omdat het te groot en daardoor onoverzichtelijk geworden is.

Het vervolg op deze discussie kun je hier vinden in [thread=114535]Voorwaarden/vragen Web'n'Walk (deel 2)[/thread].