Voorwaarden/vragen Web'n'Walk (deel 2)

Reputatie 2
Ik heb sinds een week of 2 een nieuwe telefoon(HTC Wildfire) , maar mn abonnement loopt nog door tot 9 december.
Ik heb een abonnement met web n walk standaard maar tot mijn grote schrik krijg ik komende maand een enorme rekening voor internet kosten en ook deze maand l 43,00(!!!!) euro aan extra kosten.
Ik schrok mezelf echt rot hierover.
weet iemand misschien hoe dit kan?? Mijn abonnement is nu dus nog hetzelfde als hiervoor, ik gebruik alleen nu een andere telefoon.
Hoor graag.
gr Frank

This topic has been closed for comments

69 reacties

Reputatie 6
Badge +8
Je hebt het over de belstatus, na mutaties kan je belstatus de eerst maand van slag zijn.
De belstatus en het systeem wat de facturen maakt lopen gescheiden.
Als je geen kosten hebt gemaakt zie je ze niet terug op je factuur.

Maar dat had je allaang geweten als je rond gekeken had

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Hallo,

dank voor je reactie,
ik heb geen andere kosten gemaakt als met mn vorige telefoon (alleen gebeld, gesmst en internet)
ik zie op mn factuurspecificatie ook allemaal extra kosten genoemd staan ivm gebruik internet dus ik ben bang dat ik dat gewoon een rekening van Eur 125,00 krijg ipv 50,00
Reputatie 6
Badge +8
Dat wordt de klantenservice bellen, als jij op je contract hebt staan W&W dan is het niet goed verwerkt in de systemen.
Maar je hebt dus al fysiek een factuur? Of ga je blind op de belstatus af?

Gr
CENTAUR
Reputatie 2
Nee ik had al een factuur ontvangen die kan ik online ontvangen.
Dan zal ik maandag gelijk klantenserice bellen.
Je hebt je niet aangemeld, dat betekend?
Als je niet aangemeld bent, en je opend webwalk , danbetaal je bij elke activatie.
Dus let op meld je aan!
Reputatie 2
Welk toestel heb je dan hiervoor gehad?

Heb je ook nog ge-internet met een computer waar jouw telefoon aangekoppeld zat?

Ben je in het buitenland geweest of in de grensstreek?
Reputatie 4
@Frank1985
Ik heb het voor je nagekeken. Bij de verlenging (ingangsdatum 09/12/2010) heb je gekozen voor een Web'n'walk Standard Vast bundel. Bij je huidige contract heb je echter geen Web'n'walk bundel.
Reputatie 2
Beste lezer,

Is het mogelijk om een Web 'n Walk abonnement los te krijgen?
Ik heb namelijk al T-Mobile Family en wil graag internet op mijn mobiel / Toekomstige iPhone.
Is het mogelijk zonder een andere abonnement te kiezen een Web 'n Walk abonnement te nemen?

Alvast bedankt!

Groetjes,
Jeroen
Reputatie 5
@Jeroen, je kunt web'n'walk alleen toevoegen aan een T-Mobile abonnement. Het is dus niet mogelijk om een losse web'n'walk aan te vragen.
Reputatie 2
Tijdens de gratis web'n'walk actie van ongeveer 2 maanden geleden had ik m'n abonnement verlengd. Ik had toen gekozen voor de Relax Online 20 2 jarig abonnement en dit stond erbij: Actie: Bij een 2-jarig Relax Online abonnement nu gratis 24 maanden web'n'walk Standaard. Ik heb naar mijn factuur gekeken en ik kom er achter dat de kosten toch verrekend zijn. Dit terwijl er stond dat er bij een 2-jarig Relax Online abonnement ,web'n'walk Standaard 24 maanden gratis zou zijn. Ik snap het nou helemaal niet meer. Kan een van de moderators mij helpen?

mvr guzel
Reputatie 2
@Anne-Marie

Dat is jammer!
Reputatie 2
@ Pguzel: Hetzelfde probleem hier, in augustus m'n contract verlengd en gekozen voor de Iphone4 Relax Online 35 vanwege de actie 24 maanden gratis Web'nWalk standaard, bevestiging hiervan per mail ontvangen. Vandaag m'n factuur ontvangen en daarop staan extra kosten voor gebruik internet buiten bundel van € 42,- ex BTW. Bij m'n abonnementsgegevens en op het nieuwe contract staat nergens de Web'nWalk vermeld. Morgen maar even bellen met de klantenservice.
Reputatie 2
Vanochtend gebeld met de klantenservice en het is inmiddels aangepast en gecorrigeerd, super! Vond het alleen wel omslachtig om het geregeld te krijgen, ik moest namelijk de bevestiging van de bestelling printen en faxen. Helaas heb ik thuis geen printer en fax, moest dus via een omweg. Jammer dat je alles kan bestellen en afsluiten via internet maar dit dan weer niet via internet kan regelen. Misschien een tip voor verbetering?
Reputatie 2
Gister zag ik ergens op de site staan, dat ik wnw eerst gratis een maand kan uitproberen.
Dus heb ik ingevuld dat ik WnW wou,
en nu schijnt dat ik dit helemaal niet meer uit kan zetten.
Het was echt niet de bedoeling dat ik nu altijd internet heb, wou het eerst wel die gratis maand proberen, maar nu zie ik helemaal niet meer staan dat het gratis is,
en ik kan er nu niet vanaf komen.
Wat moet ik nu doen?
Reputatie 2
Hallo,

Ik heb een kleine vraagje. Wat is het verschil tussen web and walk standaard en web and walk standaar plus.

Mvg
Reputatie 6
Snelheid, prijs en limiet. Hier kun je meer informatie vinden. Met Basis wordt standaard bedoeld, met Extra snel de plus.
Reputatie 6
Op je factuur zul je zien dat het wel gratis is. Je kan het pas na 1 maand zelf uitzetten omdat de extra bundels een minimale looptijd hebben van 1 maand.
Reputatie 2
En het verschil tusen web and walk standaard en Web and walk standaard vast
Reputatie 2
Ik heb een relax20 ABO met instant email voor Blackberry en wil weten of ik zonder problemen ( extra kosten voor internetgebruik) mijn simkaart in mijn iPhone kan gebruiken.
Reputatie 7
@ingetjin58
Onbeperkt internetten met Instant E-mail geldt alleen in combinatie met een BlackbBerry. Om met een ander toestel onbeperkt te kunnen internetten kun je dus het beste web'n'walk Plus aansluiten.
Reputatie 2
Bedankt voor info heb t net omgezet
Reputatie 2
Zoals mijn titel doet vermoeden, vraag ik me af of ik mijn Web 'n Walk Standard op mijn Iphone zou over kunnen zetten naar een SMS Maximaal? Ik heb Relax 25 abonnement voor 2 jaar, gestart in maart van dit jaar.

Ik hoor het wel.

Groeten Mike.
Reputatie 5
@Mike1, je hebt gekozen voor web'n'walk vast, deze bundel kun je binnen de contractperiode niet stopzetten, ook niet als je kiest voor Sms Maximaal.
Reputatie 2
Per vandaag is mijn abonnement om gezet en heb ik ook WnW standaard, maar ik zie toch mijn overige kosten stijgen.

Nu lees ik hier dat het meteen gebruikt kan worden, ergens anders lees ik eerste tel. uit en aan, daar lees ik dat ik een sms moet krijgen..... ;)-
Ik snap het niet meer, het abbo is omgezet er staat WnW standaard, wat o wat kan ik doen om geen overige kosten te krijgen? (en nee ik bel geen 0900 nr's, heb geen sms of iets derlijks verstuurd...)

Alvast bedankt
Reputatie 5
@Sjj
De web'n'walk bundel is op 03/11 geactiveerd voor je. Vanaf die datum kan je daar geen kosten van hebben. De factuur zal zo tussen de 16de en de 19de klaar staan op My T-Mobile.