Voorwaarden/vragen Web'n'Walk (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

69 reacties

Reputatie 2
Goedeavond,

Ik had eigenlijk iets heel raars vandaag, ik wilde web 'n' walk uit laten zetten, nu bleek het ineens dat hij vast aan de bundel zat, wat heel raar is. Vorige keer kon ik hem ook zo uit en dan weer aanzetten. Blijkbaar het feit dat ik mijn bundel naar flex 30 (tijdelijk) verhoog en gelijkertijd ook mijn web 'n' walk activeer maakt dit een vast item die ik niet meer uit kan zetten (hier kwam ik achter tijdens een telefoongesprek met de helpdesk). Erg jammer is dat. Kan ik web 'n' walk weer uitzetten als ik mijn bundel weer verlaag en dan een dag later uitzet? Of moet ik nu mijn termijn afwachten tot einde contractdatum ?
Reputatie 7
Als het een web&walk vast is, moet je wachten tot je einde contractsdatum voordat je deze kan uitzetten. Je belbundel kun je niet verlagen, als je eind contractdatum nog niet bereikt is. Verhogen kan wel.
Reputatie 2
Ik zou verwachten als je bij je contract WW afsluit dat je er je termijn aan vast zit, ja. Maar ik heb hem tussentijds aangezet zonder contract. Dame aan de telefoon zei dat ik niet WW vast had moeten aanklikken. Op dat moment bij aanzetten is er geen keuze, staat niks van vast of "los" erbij.
Reputatie 7
Bij Flex heb je alleen maar de mogelijkheid voor W'n'W vast, ook als je deze later dan ingangsdatum contract afsluit. Bij Flex kun je niet kiezen voor W'n'W die maandelijks aan en uit te zetten is.

Gr.
Reputatie 2
Wel raar dat het eerst wel kon, maar misschien heeft die dame toen een fout gemaakt.
Reputatie 2
Ik heb een vraagje, ik heb een HTC Desire HD en ben er super blij mee. Maar nou heb ik een abbonoment 250 relax en Internet 6.95.
Nu is mijn vraag of ik met deze internet bundel onbeperkt internet heb? Want ik heb helemaal niks raars gedaan met mijn telefoon en toch heb ik nu al meer dan
Reputatie 6
@Mariska21

De internetbundel is een onbeperkte internetbundel. De overige kosten zijn pas bekend op het moment dat de factuur is opgemaakt, deze kunnen voortkomen uit betaalde diensten bijvoorbeeld. Dit kun je terugzien op de specificatie van de factuur die binnenkort zichtbaar is op je My T-Mobile account.
Reputatie 2
@ert
Bij je Flex, op het moment dat je het contract geactiveerd hebt, was het alleen mogelijk om te kiezen voor een internet standaard of plus bundel voor de duur van de contractperiode.
Reputatie 2
Dank aan allen, het is mij duidelijk 🙂
Reputatie 2
@mariska21, dat zou zomaar eens kunnen kloppen hoor mariska, het gebeurd mij ook regelmatig dat de belstatus aangeeft dat ik overige kosten heb, echter wanneer ik vervolgens de faktuur krijg blijkt het allemaal reuze mee te vallen 😉...
Reputatie 2
JOO, misschien is het al gevraagd en lees ik eroverheen, maar, mijn vrouw heeft een flex 20 sim only, daar zit dan ook family op.
ik wil dit abo niet kwijt, dus we gaan gewoon een losse telefoon kopen indien hij omzeep gaat, maar als ik een Iphone koop, kan ik er dan een internetbundel bij nemen, zonder dat ik mijn flex kwijtraak??
ok als ik hem dus gewoon door laat lopen en niet verleng??
Reputatie 6
je kan altijd een losse internet bundel kopen kijk bij my tmobile internet en je ziet div.opties (je kan het oneline bestellen of tel.)
Reputatie 2
Sinds vanavond krijg ik de melding als ik een e-mail wil versturen of ontvangen met mijn HTC Smart de melding Onvoldoende geheugen om de handeling voort te zetten.
wat kan dit in houden ook e-mails verwijderen gaat niet!!
Hoi,

In maart zou mijn contract aflopen,nou heb ik in januari al mijn contract vernieuwd.Een abbonnement met internet erbij.Toen heb ik voor de tussenliggende maanden web en walk standaard aangevraagd,maar op 6 maart loopt mijn oude contract dus af.stopt die web en walk dan ook ,niet dat ik dadelijk aan 2 dingen vast zit.
Hopende op een reactie.

Grtz Kim
Reputatie 6
nee het is zo dat dat met mekaar verrekend word zodat je er niks van merkt
Reputatie 6
@passionwoman

Bij het beeindigen van je contract stoppen alle bijbehorende bundels, bij een vernieuwing moet je dan ook alle bundels opnieuw activeren wat je hebt gedaan zoals ik hier kan zien.
Reputatie 2
Ik heb Relax 35 SO, en ik zou graag mijn internetbundel uitzetten. Dit is blijkbaar niet mogelijk, om welke reden dan ook.
Normaal kon dit altijd geschieden, waarom nu niet?
Reputatie 5
@RaoulvanHoeijen
Je hebt dezelfde vraag gisteren ook al in topic ' Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 2)' geplaatst en daar heb ik je bericht ook [post=769191]beantwoord[/post].
Tip: Via je Personal Dashboard kan je ook je berichten terug vinden en na gaan of er antwoord is. 🙂
Reputatie 2
Ries schreef:

@RaoulvanHoeijen
Je hebt dezelfde vraag gisteren ook al in topic ' Internet Voordeelbundel aan/uitzetten (deel 2)' geplaatst en daar heb ik je bericht ook [post=769191]beantwoord[/post].
Tip: Via je Personal Dashboard kan je ook je berichten terug vinden en na gaan of er antwoord is. :)

Sorry 🙂 Ik heb net even het antwoord gelezen. Alsnog bedankt!