Beantwoord

Vraag over datavrije muziek

• 21 juli 2017
  • 2 reacties
  • 179 Bekeken

Hey allemaal!

Ik vertek over 5 uur naar Oostenrijk en naar Italië voor 2 weken.
Nu luister ik echt ongelofelijk veel muziek, en ben ik zo'n typisch lui persoon dat niet altijd alles heeft gedownload en op zijn tijd andere albums wil luisteren.

Nu heb ik sinds vandaag vernomen dat er een optie is om datavrije muziek aan te schaffen (zag dit staan bij mijn MB aanvuller).

Nu heb ik 2 vragen hierover:

- Werkt dit ook in het buitenland? Want er staat bij in Nederland, maar door de nieuwe wetgeving dat je bundel ook in het buitenland werkt, hoe wordt dit opgepakt?
En zo niet, is er dan een EU optie die ik over het hoofd zie?

- Werkt dit ook voor Spotify?

Dankjewel! En sorry voor de vragen als ze al ergens anders beantwoord zijn.

Vriendelijke groetjes!
icon

Beste antwoord door leroy98ecker 21 juli 2017, 22:32

Goedenavond MrAbyss,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Oeh, dat is lekker! Ik kom er net vandaan!
Data vrije muziek is standaard bij Go Up en een Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger. In Nederland kun je met data vrije muziek onbeperkt luisteren naar de diensten die zijn toegevoegd. In de EU krijg je hiervoor 6 GB bovenop je standaard bundel.

Dit werkt ook voor Spotify!

Geen probleem! 😉

Meer informatie kun je hier vinden.

Met vriendelijke groet,
Leroy
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +13
Goedenavond MrAbyss,

Welkom op de T-Mobile Community! 🙂

Oeh, dat is lekker! Ik kom er net vandaan!
Data vrije muziek is standaard bij Go Up en een Stel Samen & Stel Bij-abonnement met een internetbundel van 6 GB of hoger. In Nederland kun je met data vrije muziek onbeperkt luisteren naar de diensten die zijn toegevoegd. In de EU krijg je hiervoor 6 GB bovenop je standaard bundel.

Dit werkt ook voor Spotify!

Geen probleem! 😉

Meer informatie kun je hier vinden.

Met vriendelijke groet,
Leroy
Dankjewel voor de uitgebreide uitleg!
Na aanleiding hiervan en het verdere speuren heb ik even mijn abonnement aangepast.
Heb nu inderdaad die 6GB en datavrije muziek, scheelde uiteindelijk maar 2 euro per maand.

Als ik dit nou eerder geweten had 🙂!

Nogmaals vriendelijk bedankt!

Reageer