Beantwoord

Vraag over Deezer abonnement

• 4 september 2017
  • 8 reacties
  • 236 Bekeken

Hoe kan ik of met iemand van Deezer of met iemand van T-mobile in contact komen om over het overzetten van een proef abonnement naar een Deezer flexible account te kunnen praten??
icon

Beste antwoord door Jaimy 5 september 2017, 09:00

Hoi Tubiganos,

Je kunt altijd bij ons terecht met vragen!

Ik zie dat je ook al beantwoord bent door mijn collega op Facebook. 😃 Je kunt inderdaad jouw proefabonnement na 4 maanden gewoon laten door laten lopen, dan wordt het maandelijkse bedrag €9,99 voor een flexibel account. Je kunt het tegen die tijd ook omzetten naar een vaste variant voor €5,99 per maand.

Ik hoor het graag als je nog meer vragen hebt!
Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tubiganos,

Je kunt altijd bij ons terecht met vragen!

Ik zie dat je ook al beantwoord bent door mijn collega op Facebook. 😃 Je kunt inderdaad jouw proefabonnement na 4 maanden gewoon laten door laten lopen, dan wordt het maandelijkse bedrag €9,99 voor een flexibel account. Je kunt het tegen die tijd ook omzetten naar een vaste variant voor €5,99 per maand.

Ik hoor het graag als je nog meer vragen hebt!
Ja, dat weet ik wel, het zelfde antwoord uiteraard op Facebook ontvangen.
Het probleem is, ik heb een flexible account afgesloten, zowel van T-mobile als ook van Deezer bevestig + inloggegevens per mail ontvangen. Het enige wat ik zou willen doen mijn proefaccount voortzetten en niet eerst alles moeten wissen, app verwijderen en dan opnieuw intalleren. Hiervoor zocht ik help bij Deezer, daar lukt het me niet bij hulp in te loggen (email format ongeldig?? ) of het andere email adres reeds bekend, verder gaat het dan niet. Ik kan ook verder geen andere manier vinden om met iemand van Deezer in contact te komen.
Dus zocht ik hulp bij/via T-mobile, maar hier kom ik dus ook niet verder.
Reputatie 7
Badge +20
Hi Tubiganos,

Je Deezer playlist is gekoppeld aan je account/e-mailadres. Als je de app opnieuw installeert dan gebeurt er niks met je muziek. Kun je even aangeven wat er precies mis gaat of wat je wil? Je proef abonnement wordt vanzelf een Flexibel abonnement na 4 maanden zoals Jaimy ook aangeeft. Je hoeft zelf niks te doen met je proef account.

Ik hoor graag van je hoe ik je verder kan helpen.
Ja het problem is waarschijnelijk, dat T-Mobile een ander e-mailadres gebruikt heeft dan wat ik destijds had opgegeven voor de proefaccount. Wat ik nu zou willen aan Deezer doorgeven dat het hier om voortzetting van de bestaande account. Maar ze reageren nergens op
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Tubiganos,

T-Mobile gebruikt inderdaad het e-mailadres dat in jouw My T-Mobile staat aangegeven. Begrijp ik dus goed dat je al een ander Deezer account had met een ander e-mailadres en dat er een nieuw account is aangemaakt voor het proefabonnement? Dit kunnen wij niet voor je aanpassen, omdat het nieuwe account met het e-mailadres uit jouw My T-Mobile al is aangemaakt bij Deezer. De enige twee opties zijn dan inderdaad de reactie van Deezer afwachten óf een van de twee accounts afmelden.

Mocht ik het toch nog niet goed begrijpen, dan hoor ik graag welke twee accounts je nou precies hebt en welke je wilt gaan gebruiken!
Bedankt voor de reactie, het is inmiddels met hulp van de T-Mobile medewerkers bij Facebook opgelost. I.d.d. moet er een heel nieuw account aangemaakt worden. Ik ben nu mijn gebruikersnaam en alle lijstjes kwijt, maar het werk nu wel. Aan de reactie van Deezer zelf had ik niets, was een beetje wat hier helemaal boven aan staat. Ze gingen totaal niet in op mijn specifieke vraag. Bedankt voor jullie hulp in elk geval.
Reputatie 7
Badge +19
Bedankt voor je terugkoppeling! Fijn om te lezen dat het via Facebook is opgelost en dat het nu allemaal werkt. :D

Mocht je in de toekomst nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden!

Reageer