Vraag

Vraagje over 500MB internet

Reputatie 2
Hallo,
Ik vraag me af of 500 MB internet genoeg is.
Ik wil veel gebruik maken van Whats app, MSN, apps downloaden en af en toe een filmpje kijken op youtube.
Weet iemand of ik dan genoeg heb aan 500 MB, of moet ik 1 GB nemen?

Groetjes
Thomas

11 reacties

Reputatie 7
@Thomasreer,

500 mb is redelijk veel, maar als je youtube kijkt loopt het wel snel op. Je zegt dat je maar af en toe youtube kijkt, dus 500 mb zal wel genoeg voor je zijn.Bij t-mobile hoef je niet bij te betalen als je over je mb's gaat, dat is ook fijn. Als je over je mb's bent, zal youtube gaan stotteren. De rest zal nog goed lukken vermoed ik.
Reputatie 3
Als je over je MB's bent, gaat apps downloaden ook niet lukken hoor, tenzij je graag 20 minuten wacht voordat hij binnen is... 😉

Wat voor telefoon gebruik je? Het internet verbruik kan nogal wat schelen per OS. Android gebruikt het meeste data, en daar heb je ook de meeste updates van applicaties voor. (Ik heb er dagelijks minimaal 3, maar ik heb dan ook 100+ apps op me telefoon staan :P).

Als je een BB hebt, kan je makkelijk voor de 500 MB gaan, want daar zijn toch maar iets van 40 apps voor beschikbaar. Als je android of de iPhone hebt, tja dan zou ik toch voor de 1gb gaan. Op het moment dat je je telefoon een beetje door hebt, kan het hard gaan. Zeker als je android gebruikt en installeerd via de website browser (market.android.com).

De vraag is meer: Hoe vaak gebruik je je telefoon nu, en hoe vaak denk je het in de toekomst te gaan gebruiken? Maak je gebruik van Social Media en ben je een gadgetfreak? Ga dan maar voor de 1gb :)

Groet, en veel plezier!

Lennard
Reputatie 3
Website browser moet natuurlijk website market zijn 🙂
Reputatie 7
Kun je trouwens met je telefoon op vaste internet? Doe apps downloaden dan via je vaste verbinding. Dit scheelt dan ook ontzettend in gebruik. Ik heb een iphone4, met vodafone, en als ik daar in de problemen dreig te komen met mijn mb's ga ik thuis over op wifi.
Reputatie 3
@eviltwin69
Ik snap niet helemaal wat je bedoeld, is dit nou een vraag of een antwoord? 🙂
Reputatie 7
@Ien,

Dit was een antwoord voor de topic starter, om mb's uit te sparen op de vaste verbinding te gaan. Zo zou je aan een kleinere bundel genoeg kunnen hebben. Goedkoper, sneller, en het belast het mobiele netwerk minder. Als je de beschikking over een vaste verbinding hebt, waarom zou je dan op het tragere mobiele netwerk gaan?
Reputatie 3
@eviltwin69

Ja klopt, scheelt heel veel. Tegenwoordig vind je bijna overal een wireless (school, werk, McDonalds, etc..). Dus als je vaak op plaatsen zit waar een wifi beschikbaar is, dan kan je gaan voor 500mb
Ik wil een lg optimus 4x hd halen, is 500 mb internet genoeg om een maand mee door te komen, of gaat dat snel op?
Reputatie 5
@Rutger123

Welkom op het forum!

Allereerst excuses voor de late reactie. Hoeveel MB's je nodig hebt hangt helemaal af van je eigen gebruik. Heb je nu ook al internet op je telefoon? Dan zou je kunnen kijken of je huidige telefoon je dataverbruik bijhoudt. Onderaan deze pagina kun je van een aantal activiteiten het gemiddelde verbruik vinden. Hopelijk kom je daar wat verder mee. Mocht je verder nog vragen hebben dan hoor ik het graag. 🙂
Hallo,

Ik heb een abonnement gezien van een iphone4 met onbeperkt whatsapp en posten en 500 mb internet.
Ik maak de hele dag door gebruik van whatsapp en facebook. En krijg ook elke dag mailtjes binnen en verstuur zelf ook mailtjes.
Is dit dan genoeg?
Reputatie 5
@**** Welkom op het T-Mobile Forum!:)

Om erachter te komen of je genoeg tegoed hebt voor het gebruik van Internet gedurende de maand kun je het beste alles invoeren via keuze hulp. 🙂 Die kun je hier terugvinden. Succes!

Reageer