Vraag

Vragen!?

Hallo T-Mobile!
ik heb vorige week een nieuw abonnement bij jullie afgesloten, en heb daarbij ook sms verdubbelaar. Dit extra tegoed staat echter niet verwerkt in mijn My T-Mobile overzicht en ook niet op de app op mijn telefoon. Hoe kan dit? Ook heb ik al een bedrag bij factuur staan, voor extra kosten, terwijl ik nog niks buiten mijn abonnement om heb gedaan. Waar komt dit bedrag vandaan? En er is mij in de winkel verteld dat mijn oude beltegoed verwerkt wordt op de eerste rekening, maar ook dat ik dit op My T-Mobile terug kan vinden, ook dit is niet het geval! Help aub. MVG Klaas Bouke Faber.

1 reactie

Reputatie 5
@Klaas Bouke

Ik heb de factuur bekeken van het telefoonnummer waarmee je bent ingelogd en daarop staat dat je € 10,70 exclusief btw hebt meegenomen. Dit bedrag staat als een korting op de factuur zoals dit ook was aangegeven. Als je de factuur bekijkt zie je dat er bij Kortingen/overige Kosten alleen kortingen staan en dat je geen extra kosten hoeft te betalen. Indien het over een ander telefoonnummer gaat verneem ik dit graag van je. De Sms Verdubbelaar staat aan sinds 16 februari. Voor informatie over de status wil ik je vragen hier te kijken.

Reageer