Vragen over Sms Maximaal (deel 2)

Reputatie 6
[modbreekt]

Dit is het vervolg op [thread=106627]Sms Maximaal (deel 1)[/thread].

Vragen over Sms Maximaal kun je hier stellen.

[/modbreekt]

This topic has been closed for comments

82 reacties

Reputatie 2
Als ik de sms max uit zet neem ik dan de resterende smsjes mee naar de volgende maand. Of ben ik ze dan kwijt?
Weet iemand dat?
Alvast bedankt!
Reputatie 4
As je die uitzet, dan is er geen sms max meer.. dus de overgebleven sms ben je ook kwijt.
Wat je dan aan maandkosten teveel betaald heb wordt gecrediteerd op je volgende factuur.
Reputatie 2
Hoe komt het dat ik deze maand begin met 974 smsjes?
Reputatie 2
@Blies
Op de 25e is je laatste factuur opgemaakt en op de 26e januari 2011 is de nieuwe belbundel ingegaan. dat betekent dat je nieuwe 1000 sms-berichten zijn toegekend en dat de gemaakte berichten op dat moment verrekend gaan worden. het lijkt erop dat er al weer 51 sms-berichten zijn verrekend. Ik kan alleen zien dat je nu nog 949 berichten hebt om te versturen maar kan niet controleren waar de 51 andere zijn. Ik wil je daarom verzoeken om je volgende factuur af te wachten, om te kijken of er van 26 januari 2011 tot en met 27 januari 2011 ook berichten zijn verwerkt.
Reputatie 2
Heb sinds 2008 een relax 100 sim only abbo met bundel sms max vast.Loopt iedere maand vanaf de 27e t/m de 26e van de volgende maand,staat tenminste onderaan mijn faktuur.Iedere dag kan ik mijn resterende smsjes van de maand zien,maar uitgerekend vandaag niet.Kom niet graag voor verrassingen te staan nl.Kan iemand me daar duidelijkheid over geven?
Reputatie 2
@xbassx
Je zag niets omdat de verwerking nog niet afgerond was. Ik heb het voor je gecontroleerd en het is bijgewerkt. Je hebt 1000 sms-berichten.
Reputatie 2
Hallo, ik heb een iPhone abbonement en ik ga over mijn 150 smsjes heen. Nu wil ik een voordeelbundel toevoegen aan mijn huidige abbonement. Dit lukt alleen echter niet, doordat ik de optie niet aan kan vinden. Kan hem zelfs niet eens vinden. Heeft iemand enig idee of ik dit uberhaupt wel kan?
Reputatie 6
Badge +8
Helaas is een SMS maximaal bundel niet mogelijk bij een i-phone abonnement.
Je zou kunnen overwegen naar RELAX over te stappen.
Reputatie 2
Dat kan denk ik niet als ik pas een maand mijn abbonement heb, of wel? Zijn er andere opties of moet ik dan toch echt mijn bundel gaan verhogen?
Reputatie 2
@ Aeon

Ik heb dit probleem met een voordeelbundel van Internet..
Heb deze gisteren geactiveerd, en heb nu opeens 11,- extra kosten, zonder gebeld te hebben enz.
Kunnen jullie deze internet bundel aub. voor mij uitschakelen, want bij My T-Mobile krijg ik dit niet voor elkaar. Ik kan wel een andere voordeelbundel inschakelen, maar deze kan niet worden uitgeschakeld.
Heb weinig zin in per dag zo'n 10 euro extra kosten....
Reputatie 6
Badge +8
Als je overstapt naar RELAX dan moet het tariefplan hoger zijn dan bij i-phone abonnementen.
Het kan wel, maar je moet wel ff goed rekenen, want je moet dan een W&W toevoegen.
(tenzij je erg weinig van internet gebruik maakt, maar pas op een i-phone wil graag online)
Dan ook nog SMS maximaal.

Weet zeker dat je SMS maximaal niet bij je i-phone abonnement kan toevoegen.
Reputatie 6
Badge +8
Je kan na een maand wijzigen, bel anders de klantenservice morgen ff.
Misschien hebben ze wel een passend oplossing voor jou bel en SMS gedrag.
Reputatie 2
Oke bedankt. Ik ga hier morgen even over bellen.
Reputatie 2
Family kan ik wel aan mijn abbonement toevoegen? Dat zou ook nog een optie zijn. Ik ben namelijk veel aan het smsen met mensen die zelf ook t-mobile lid zijn.
Reputatie 2
Hallo,
ik heb een flex 15 abonnement en ik vroeg me af of ik mijn sms verdubbelaar nog kan vervangen door een sms maximaal bundel, zonder dat ik weer een nieuw abonnement af hoef te sluiten. Dit zou wel handig zijn aangezien ik altijd over mijn bundel zit en altijd door de smsjes. Dus kan dit nog aangepast worden voor de laatste maanden van dit abonnement?
alvast bedankt.
Reputatie 2
@Siem01
Als ik je een goede raad mag geven. Je hebt gisteren de internet bundel geactiveerd. Daarna ga je waarschijnlijk al gebruik maken van het internet. Deze kosten worden niet direct verrekend met de geactiveerde bundel. Dit gaat meestal later gebeuren. Ik adviseer je om de eerstvolgende factuur af te wachten. Daarop staat wat je hebt gedaan. Dan wordt pas duidelijk waar die 11 euro vandaan komt.

Als je echt wilt dat deze internetbundel uitgezet moet worden, hoor ik het graag van je.
Reputatie 2
@TamarWever
Bij een i-plan kun je ook een Family bundel gaan gebruiken. Aan en uitzetten kan via je My T-Mobile account.
Reputatie 2
@robin8
Je hebt op je flex abonnement het volgende geactiveerd: Sms Verdubbelaar Vast. Tot het einde van je contracttermijn (5 juni 2011). Daarna kun je een andere bundel activeren.
Reputatie 2
ik heb vanaf 25 jan.2011 voor de eerste keer een abbo genomen,relax 25,maar ik heb nog geen bundel gekregen,wel voor dat ik iets gebeld of een sms heb gestuurd sta ik al in de min.gisteren opeens out of the blue, had ik 12,06euro tegoed,vandaag 1202 gebeld,en die 12.06min waren verdwenen,hoe kan dit?niet bellen en wel kosten.en waar blijft mijn bundel?
Reputatie 6
@madi4
Je ontvangt maandelijks de bundel op iedere 28e. Vandaag heb je je nieuwe minuten en sms'jes ontvangen. Ik zie dat je gebruikmaakt van een Bel&Sms abonnement en niet van een Relax abonnement. Houd er rekening mee dat het resterende tegoed aan het einde van de factuurperiode komt te vervallen.
Reputatie 2
@moderator...kan jij zien of mijn sms bundel maximaal is geactiveerd en web n walk?
ik kan die bundel nergens aan of uit zetten en ook kan ik mijn resterende smsjes niet zien!
ik heb inmiddels al meer dan 30 euro aan bijkomende kosten in 10 dagen.
Ga toch gewoon pingen via WhatsApp of PingChat!
Veel goedkoper.
Reputatie 6
@razor

De Web 'n Walk bundel en de Sms maximaal zijn beiden geactiveerd, dit kun je ook op deze pagina terugzien. De kosten zijn indicatief en zullen pas definitief bekend zijn op de eerstvolgende factuur.
Reputatie 2
Goedemiddag
Ik heb afgelopen zaterdag sms maximaal laten activeren. Tot mijn verbazing zie ik dat er binnen 3 dagen 137 smsjes zijn verbruikt. Voor een tiener zou dat te begrijpen zijn, maar voor mijn doen (veertiger) is dat toch wel overdreven! Nu is de factuur net betaald, het kan toch niet zo zijn dat de smsjes dubbel gerekend worden? Dus verrekend met mijn nota,
Reputatie 2
Mijn abonnement is sinds 9 november2010 afgelopen. Ik wil graag mijn sms maximaal eraf hebben maar dit lukt me niet.