Vragen over Sms Maximaal (deel 2)

Toon eerste reactie
This topic has been closed for comments

82 reacties

Reputatie 2
bedankt Raymond!
Reputatie 2
Hallo, ik heb een vraag over 1000 smsjes.
Ik heb nu relax 180. Dat blijkt dus te weinig voor mij te zijn. Ik wil er dus 1000 smsjes bij. Maar mijn vraag is: Kan dat ook?
En mijn 2e vraag is, of ik hier dan ook 2 jaar aan vast zit?

Alvast bedankt

Mvg,

Daan
Reputatie 6
@conny139
Ik zie dat je nu gebruikmaakt van Relax 190. Je kunt je Sms Verdubbelaar omzetten naar Sms Maximaal voor €9,95 per maand. Voor Sms Maximaal geldt een minimale contractstermijn van 1 maand. Na deze maand kan de Voordeelbundel per direct uitgezet worden. Wil je Sms Maximaal activeren, dan kun je hier voor een priv
Reputatie 4
Ik heb bij het verlengen van mijn abonnement aangegeven een sms maximaal bundel te willen aanschaffen.

Ik had altijd in mijn achterhoofd dat ik deze eventueel uit kan schakelen en weer in kan schakelen naar mijn behoeftes in een bepaalde tijd van het jaar.

Maar via My T-Mobile lukt dit niet.
Is er een manier om die bundel uit te "zetten"

Mvg,

Stephanie
Reputatie 6
@Stephanie1412
Ik kan niet zien waarom je de bundel niet via My T-Mobile kunt uitzetten. De Sms Maximaal bundel heb ik per direct voor je uitgezet. De nieuwe bundelperiode is op 10 maart ingegaan. Op je eerstvolgende factuur zal de Sms Maximaal geheel in rekening worden gebracht. Op de factuur van april zie je een herberekening over deze periode en ontvang je het teveel betaalde bedrag terug.
Reputatie 2
Ik heb ook hetzelfde probleem. ik wil graag sms maximaal voor een tijdje uitzetten, maar er is geen optie beschikbaar op My T-Mobile om het uit te zetten terwijl er wel wordt gezegd dat ik alle ten tijden kunt aan en uitzetten.

met vriendelijke groet
Reputatie 6
@Fraggeroni
Welkom bij T-Mobile en op het forum!

Op dit moment kun je de Voordeelbundel Sms Maximaal niet uitzetten. Je kunt Sms Maximaal uitzetten, nadat de bundel een maand aan heeft gestaan. Als je wilt kan ik ervoor zorgen dat de bundel per 17 maart wordt uitgezet. Indien je dit wilt, wil je dit dan aangeven via een priv