Vraag

Vragen over Sms Verdubbelaar Relax

Reputatie 2
Hi,

Bij het nieuwe relax 25, heb je 190 minuten of smsjes.. hoe zit het nou precies met een sms verdubbelaar?

groetjes

This topic has been closed for comments

95 reacties

Reputatie 7
Deze info staat elders op de site:

Met Sms Verdubbelaar sms je voortaan twee keer zoveel voor dezelfde prijs. Je krijgt namelijk 50% korting op al je sms-berichten. Zo sms je voortaan alles en iedereen heel voordelig.

Sms Verdubbelaar kun je maandelijks aan- of uitzetten via My T-Mobile.

Je kunt SMS Verdubbelaar toevoegen aan je Relax abonnement via My T-Mobile.

In plaats van 0.13 cent per bericht sms je voor 0.065 cent per bericht bij een relax 25.

groetjes
Reputatie 2
Hallo,

Is het mogelijk om bij een iPhone abonnement de sms verdubbelaar aan te zetten?

Groetjes,
Manon
Reputatie 2
Nee helaas, is niet mogelijk.
De iPhone abonnementen hebben geen SMS voordeelbundels.
Reputatie 2
nee dat kan helaas niet
Reputatie 2
Nee,

Kan alleen als je overstapt naar bijvoorbeeld een relax abonnement. Dus dan moet je zelf kijken wat voordeliger is. Ik ben zelf overgestapt naar relax 35, aangezien ik veel meer smsjes stuur dan bel.
Reputatie 2
Als je veel naar dezelfde personen smst kan je T-Mobile Family overwegen.
Reputatie 2
Hoe kan ik mijn sms-verdubbelaar tijdelijk uitschakelen?
Als ik kijk bij mijn gegevens bij m'n abonnement, en ik klik sms verdubbelaar uit, dan kan ik hem nergens uitschakelen?

Ik ben even wat tegoed aan het opsparen en zal dus amper smsen, waardoor ik die 2,50 per maand de komende 2-3 maanden uit wil schakelen.
Reputatie 7
Kun je deze wel uitschakelen? Ik heb bij mijn flex abo ook sms verdubbelaar, sms verdubbelaar vast, die is niet uit te schakelen. Heeft zelfde duur als je contractsduur.

Gr.
Reputatie 2
Ik heb hem ook pas in de loop van mijn abo ingeschakeld, dus ik mag er vanuit gaan dat deze dan ook weer uit te schakelen is??

Toen werd me dat aanbevolen als ''tijdelijke'' oplossing als je een bepaalde periode meer ging sms-en.
Reputatie 2
Ik heb geprobeerd een sms verdubbelaar te nemen. Om de een of andere reden lukt dit niet. Ik kan wel kiezen voor sms maximaal of sms verdubbelaar. En dit ook bevestigen. Echter als ik dan uitlog en weer inlog is dit verdwenen. Er komt ook niet s te staan bij abonnement informatie bij de bundels. Hoe kan dit.
Reputatie 2
Voor het geval het mis gaat. Ik heb besloten op dit moment toch geen sms verdubbelaar te nemen. Mochten de moderatoren dit lezen.
Reputatie 5
@pewiam, als je later toch gebruik wilt maken van de Sms Verdubbelaar en je kunt deze niet zelf toevoegen dan vernemen wij dit graag van je.
Reputatie 2
Korte vraag:
Stel ik heb een Relax 45 abbo met 450 minuten of 450 smsjes en ik koop er een SMS verdubbelaar bij voor 2,50.
Hoe werkt dat?
Reputatie 7
@pedegro

Met de sms verdubbelaar betaal je de helft van de prijs voor een sms-je. Bij een relax 45 betaal je dan 5 cent per sms bericht ipv 10 cent. De sms verdubbelaar kost
Reputatie 2
ik heb nu een sim only abbonement met sms maximaal maar ik hou zoveel tegoed over iedere maand dat ik me afvraag hoe het zit als ik bv de sms maximaal er af doe en dan de verdubbelaar er bij maar ik zie de optie niet om hem te veranderen!

geachte moderator zou u mij willen helpen?? ik zou dan graag mijn relax simonly abbo 1 stap omhoog willen doen met sms verdubelaar en de maximaal er af!

hoop dat iemand mij wil helpen.
Reputatie 2
Hoe wordt dat verrekend met de bundel?
450 minuten of 450 smsjes > na 1 sms heb je dan nog 449,5 minuten of sms??
Of werkt het dan niet zo
Of krijg je gewoon 45 euro waar je per eenheid 10 cent betaald en dan per sms 5 cent
Reputatie 7
pedegro schreef:

Hoe wordt dat verrekend met de bundel?
450 minuten of 450 smsjes > na 1 sms heb je dan nog 449,5 minuten of sms??
Of werkt het dan niet zo
Of krijg je gewoon 45 euro waar je per eenheid 10 cent betaald en dan per sms 5 cent

Het laatste, je krijgt een tegoed van 45 euro en je gaat dan 5 cent per sms betalen, dit gaat dan van je tegoed af.

Gr.
Reputatie 2
dank voor de reactie
Reputatie 2
@ anne marie kun je mij helpen?? ik had een sms maximaal bundel die heb ik eraf gedaan ik wil nu de sms verdubelaar dit lukt mij niet!

ook wil ik graag weten waarom ik geen nieuwe bundel heb gehad vandaag zou ik nieuw te goed krijgen maar die zie ik er niet bij staan heb het nieuwe relax dus blijft mijn oude tegoed staan lijkt mij en dan komt daar boven op mijn nieuwe maar ik zie het niet staan help mij aub!!!
Reputatie 4
@nancy30

Ik heb zojuist een Sms verdubbelaar toegevoegd aan je abonnement. Je ontvangt elke 28ste van iedere maand je nieuwe tegoed. Wellicht is de belstatus nog niet volledig bijgewerkt. In dit geval adviseer ik je om de factuur af te wachten.
Reputatie 2
thanks het staat er nu goed op
Reputatie 2
Ik heb gisteren via My T-Mobile geprobeerd de SMS verdubbelaar bij abonnement wijzigen aan te zetten. Er stond netjes dat dit was aangepast.

Vandaag ging ik weer kijken, en was het ineens weg? Bij het afsluiten van het contract hebben ze me ook al beloofd dat het direct in zou gaan?

Bij het prijsoverzicht dat ik kan downloaden als PDF, staat mijn abonnement 'Relax 25' niet eens genoemd?
Reputatie 4
@ikkeikkemij

Je hebt momenteel een Relax 25 Sim Only bundel en een Sms Verdubbelaar. Dit staat ook vermeld in het overzicht van 'Mijn abonnement'.
Reputatie 2
Dankjewel.

Kunt u mij misschien ook nog vertellen waar ik de kosten vind voor mijn Relax 25 abbonement?
Reputatie 3
Geachte,

Heden tot 3 x toe getracht sms verdubbelaar uit te zetten via My T-Mobile echter een en ander wordt niet verwerkt noch ontvang ik een bevestiging per e/mail,

hoor graag, alvast bedankt !